[Multi] Velsigne mine sekkepiper, det er Ducktales Remastered!

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#83
fant en bug i spilen første bossen i pengebingen så ville ikke safen som skal falle i hode på b-gjengen rendre så jeg skjøt bare globusen rundt i rommet. Også flere en tre B-gjeng'er hva er det som foregår?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Kommer an på mange faktorer, det da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#86
ha ha det går an og svømme i pengebingen


edit: jeg har lenge dagdrømt om å svømme i penger
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#88
>2013
>Ikke ha gamepad til PC
 
#90
Tar selvkritikk. Skal ordne det en gang. Snart?? Vi får se.

Om jeg skal Buggze litt kan jeg påpeke at jeg har en MS Sidewinder Gamepad liggende et sted, men tror ikke jeg har noen COM-porter å plugge den inn i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Sidewinder-pad i COM-port ja, nå har jeg lest det også.



Ser det der ut som en seriellkontakt eller riffen? Nei, det gjør ikke det, vettu. Her må nok noen gå til anskaffelse av en Creative(R) SoundBlaster(C)(TM), original type. Kloner virker ikke ordentlig og utsetter datamaskinen din for stor risiko.
 
#92
Helvete, må jeg grave frem den gamle Soundblastern min med gameport også nå? Tror jeg kjøper ny gamepad bare.
 
#93
Jeg kan ikke huske at det brukte å være så lett. Tok månebrettet på første forsøk. Ellers litt så där. Muligens litt kjedelig. Og mellomsekvensa er laaaaangdryg, samt at du hører stemmeskuespillerne synger på siste verset.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Fifaen den slutten var episk. Man kan klage over mye i spillet sikkert, men de resirkulerer i det minste ikke bare borgen til Gakkula. Fantastisk musikk under rulleteksten også. ^^
Castle of Illusion kommer neste måned så da får vi se om det også fortsatt holder mål.
 
#96
Jeg elsker Ducktales Remastered. Spiller det av og på til Steam og Wii U. Selvom jeg ikke er så ultravant til å bruke keyboardet til tider.
 

Lodin

Der Waaaah
#97

Det neste spillet Wayforward har holdt dårlig hemmelig at de skal remake er Adventures of Lolo. Var aldri no fan, men vi får se åssen det går.