[Multi] Velsigne mine sekkepiper, det er Ducktales Remastered!

#41
Har aldri prøvd orginalen. Men hvis det havner på Steam salg og kritikken er grei så why not. Greit med noe avveksling fra FPS/TPS/RTS
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Niks.
 

Lodin

Der Waaaah
#45
Det ble gitt ut av Capcom. De som mekka det var Incredible Technologies og det siste de ga ut var Target Toss Pro: Bags og Target Toss Pro: Lawn Darts til WiiWare. De kan sikkert mekke 'tales til PC.
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Og det er Simon Viklund som står for musikken i dette. Han er ingen andre enn fyren som mekka musikken til Bionic Commando Rearmed! \o/
Nå, nå. Selv om jeg humra og nikka litt til den kommentaren så må man ikke glemme at "vår" versjon av Duck Tales sugde ubarbert balle. At et faktisk artig Duck Tales er på vei er en god ting.

Dette spillet ja! Jeg har faktisk spilla det og fy Satan. Det var faktisk visse ganger Mesterrasen ikke var så jævla bra. I 1990.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
 
D

Doctor Downs

Gjest
#51
Spilte DOS-versjonen av det Amiga-spillet. Mye. Digga jungela-banen. Hadde sikkert raega momentant hvis jeg prøvde det i dag.

Der ja, dobbelpost. Får gjøre noe nyttig her og repoaste denne da:


Edit: Takk, Yeti.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Berre kom på denne klassikeren.

 

Lodin

Der Waaaah
#55
Woo Woo! Liker at de faktisk forklarer hvordan 'spettene ble spredt rundt i borgen med kuttescene.

E: Jo også er det blitt bekrefta til PC samtidig som konsollene.
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Jaggu, her sammenligner dem spilla.

Sånn ellers er det bekrefta at man kan skippe kuttescener og den røde frakken er en unlockable. Så sånn er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58