Venstre 4 Dævv [PC, 360]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Klikk for zombiesnuffside.

Da har Valve bestemt seg (for lenge siden egentlig, men jeg fant ingen thread om dette) for å lage et zombie-survival spill som man da kan spille og sikkert kjøpe gjennom Steam. Du og kompisene dine er de eneste igjen etter at et virus slår ut og tar over kroppene til... vel, ca. alle i USA. Dere derimot er immune mot viruset og skal "fight to the end" imens dere samtidig skal prøve å stikke av.

Jeg synes dette høres artig ut, alltid hatt lyst til å drepe zombier på et FPS spill. Det kommer i år og i høst.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Blir nok ganske kult, men etter Dead Rising holder det ikke lenger å slenge bare 20 zombier på skjermen. Source begynner og å dra på åra grafisk så jeg ser ingen grunn til at de ikke skulle kunne klare fler. Vi sier det er 360en sin skyld siden det og lages til den. :p
På den annen side er co-op med zombier nam da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Vel, jeg tolker grafikken som et påskudd for å la folk med mindre spreke maskiner kjøre stasen samt å kunne virkelig smelle på med zombier etterhvert. Nekter å godta at trailerne som finnes per i dag representerer høydepunktene i spillet, spesielt ikke etter Dead Rising som du skriver.

Sånn ellers skal dette skaffes før dag 1, er ikke noe å lure på engang. Jeg digger skytespill, coop, zombier og splatter så dette er rimelig bankers. :D
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Mener å huske at jeg lagde en tråd om dette for leeenge siden, men ja. Skal absolutt skaffes!
 
#5
Source har jo den fordelen at det er en motor spesialisert for å kunne legge til og oppdatere funksjoner sånn som det passer dem. Grafikk burde ikke være noe stort problem, og det ser det ikke ut som heller ifølge de screens'ene jeg har sett. Også må vi huske at vi huske at WoW er kanskje et av de mest suksessfulle spillene noensinne og det har grafikk som er sinnsvakt utdatert. Valve kjører noe av samma filosofien med å lage spill som er teknologisk tilgjengelige fremfor grensesprengende, så jeg tror ikke de kommer til å tape salg over det.

Uansett. Dette spillet ble jeg hinta til av Nicholas for en stund sida, og etter å ha lest opp en del på det så er det en av titlene jeg ser mest frem til i år. Jeg digger zombier og survival games, og elementene i dette spillet slår meg som veldig orginale og ikke minst morsomme. Raske zombier, de spillbare karakterene og zombiene, level designen, friendly fire du ikke kan skru av, voice command systemet og ikke minst Director AI'en!
Jeg har alltid vært en fan av Valve som en produsent og spillene de lager, så dette er et spill jeg absolutt kommer til å skaffe meg så snart det er ute.

Jeg anbefaler denne siden for informasjon på spillet og generelle nyheter:
http://www.left4dead411.com/
 

Lodin

Der Waaaah
#6


Tatt rett fra hjemmesida. Sjekk de lekre bakgrunnsteksturene a. Melkekassa og brusflaska er forøvrig lånt rett fra HL2. :q1:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Psh, snurp igjen smella. Hadde det vært en Half-Life 2-mod hadde du vært fornøyd veit jeg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Det ser nå ut til å ligge på nivå med MGS4, om ikke annet. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Nja, ikke helt.



Sånn, da er vi der.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#13
Selvfølgelig er dama den eneste som ble overrasket av mannen med kameraet så hun måtte stå i halveis-snudd-rompe-positur™.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#16
Gleder meg. Jeg synes dette ser gøy ut av samme grunn til at diablo2 er gøy; bare drepe masse monstre med kamerater, uten å måtte tråkke gjennom masse story, dialog, og 10 minutter lange skriptede eventser.
 
#17
Aww Gawd. Etter Brawl, er dette helt klart det spillet jeg gleder meg mest til! Fifan, det blir gøy å drepe zombier med kamerater og desperat prøve å overleve sammen. Har alltid likt zombie, co-op og Valve så jeg gleder meg som en unge. På den videoen der har fyren mange gode poeng. Jeg liker spesielt godt at det handler mye om å samarbeide. Det gjør noe med tilfredstillingen man får på slutten av en act. Samtidig så gameplayet og grafikken jævlig deilig ut som jeg hadde håpet på. Gaaah, kan ikke vente!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#18
Vet ikke helt, jeg. Synes actionen virker alt for frenetisk for min smak, om jeg skal dømme etter trailerne. Liker ikke helt totalt kaos der jeg ikke har noe kontroll i det hele tatt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19