Venstre 4 Dævv [PC, 360]

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
HEI.

Spiller på 360, digger det, og er med nårsomhelst!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hvorfor er det ikke mulig å spille VS. på noe annet enn no mercy og blood harvest?
Synes det er ekstremt irriterende å betale fullpris for noe som virker halvveis når det bare er to spillemoduser å velge mellom. Ellers er VS det morsomste jeg har spilt på nett siden COD4.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hvorfor er det ikke mulig å spille VS. på noe annet enn no mercy og blood harvest?
Synes det er ekstremt irriterende å betale fullpris for noe som virker halvveis når det bare er to spillemoduser å velge mellom. Ellers er VS det morsomste jeg har spilt på nett siden COD4.
Versusmapsene har ikke "closets" i dem, slik at man ikke kan sitte i dem og spamme melee som gjør deg umulig å nå for både horde og specialinfected. Dem må modde de andre mapsa og fjerne slike områder før man kan ha dem i versus.

Men jo, at dem burde hatt det klart ved lanseringen og i det minste før nå er en helt annen ting. Synes også "10 weapons!!11" greia var rimelig drøy, med hvordan dem inkluderer shove og dual pistols.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bare sånn FYI, spillet ble oppdatert for noen dager siden. Survival-mode ble introdusert, som går ut på å overleve så lenge som mulig med non-stop waves. Denne moden kan man ta på alle banene og deres mødre.
Også er versus tilgjengelig på alle banene.

Tis' fun, must try.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg synes ikke så særlig om survival egentlig. Det er et prima eksempel på spilldesign hvor man enten spiller for gøy, eller spiller for å vinne. Disse to burde jo være akkurat det samme, med mindre man er koreaner.

Vi sleit ræva av oss og hadde det dritgøy med å bare løpe rundt å skyte ting, men klarte bare 3-4 minutter. Så snart vi fant et closet nær ammoen, så klarte vi gullmedalje på første forsøk og folk begynte å kjede seg såpass at dem quitta før vi dævva. Har ikke spilt det siden.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
*kremt*... :(.
Det tar vel sånn tid fordi de skal gi oss nubs en sjanse til å lære oss hvordan man skal lage en bane.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
fuck det. jeg vil ha sdken nå!

Edit: For du jobber i valve og jeg klager til deg. Ja deg!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det er kommet en liten update nå med en ny campaign, Crash Site. Verdt å skjekke ut.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Er det en fullverdig campaign? :O
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
En campaign med bare to delkapitler, men hele greia tok oss 30 minutter. Ikke noe spesielt spennendes map egentlig, men du har ingen grunn til å ikke teste den ut.