Venstre 4 Dævv [PC, 360]

CyberK

Finner ikke på noe.
#21
De mente visst basert på lærdom fra TF2 at det var viktig at folk skulle kunne se rollene deres med et blikk på figuren. Dermed var det kanskje logisk å basere designet på alle slitne stereotyper fra zombiefilmer, de kjenner man ihvertfall igjen rimelig lett. Men siden det ikke er et klassesystem i spillet, dvs at spillestilen er frikoblet fra utseendet ditt, så antar jeg de satser på at folk bevisst eller ubevisst skal velge avatarer som passer spillestilen deres.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#22
Også skal det nå være lettere å skille friendlies fra zombier. :eng:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#23
Pfh, alle blir uansett skutt i ryggen hele tiden om man skal dømme fra de previews jeg har lest. Det er tross alt andre mennesker som skyter.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Og det kommer også til PS3, visstnok, og EA gjør porten. Sist Valve og EA samarbeidet til PS3 var Orange Box, og det gikk jo så som så, og i frykt for å ikke være kul blir selvfølgelig PS3 versjonen ræva denne gangen óg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Bumpage for noen feite videoer: IGN (jada jeg veit) spiller gjennom starten av sjukehusbrettet sammen med Gabe, se også Del 2. Gametrailers spiller gjennom det samme brettet, men tar en annen rute og kommer helt til slutten (se del 2 og 3 også). Det ser helt jævlig bra ut, krysser fingra for at de andre bretta er like store og like forskjellige ruter å ta.
 

oma

Village Drunk
#27
Ny film på steam, de 5 første minuttene fra spillet. Alt i cg og sånn tull, men begynner å glede meg uansett jepp ^^

Og for de som har forhåndskjøpt det, så får vi tilgang til demoen, litt før dere ^^
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#30
Jeg prøver liksom å ignorere den delen, fordi jeg har venta lenge på et spill som det her :/
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#31
Testet demoen akkurat, det eier. Hvis du har sett trailerne og det jallet der så vet du akkurat hva du har i vente.
 

oma

Village Drunk
#33
Jeg er skuffet over hvor kort hvert brett tar å spille gjennom. Eller er det bare demoen? Ellers ser man ikke forskjell på noenting når horden kommer etter deg, og man planter fint noen pene skudd i lagkamerater xD

Noen balanseringsproblemer, eller er det bare jeg som ikke vet hvordan man skal bruke Uzien?

Ellers er jeg ikke positivt overasket, jeg har fått mange av ønskene som jeg hadde om det og det passer fint med hypen. Det er nemmelig veldig mye slik som de lovet at det skulle være, rett og slett.

Man merker også stor forskjell når man spiller med dicks og når man spiller med pros, mange flere fiender på fiendestedene når man spiller bra, akkurat som de sa det skulle være ^^

Edit: Merker jeg driver veldig mye å sitter å venter på at jeg skal spille, mye loading og venting i lobbier, kjipern
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Når spillet slippes vil jeg tippe. Den er allerede ute i USA for de som forhåndsbestilte i visse sjapper (man får med en kode), men det ser ikke ut til at Europa får noe sånt.

Og sånn ellers: so I herd u liek the 360 matchmaking? =D
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#36
Det finnes en server browser, men den er så knotete å bruke siden en 1/4-match er full før man får klikket på den.

Det funker helt greit å lage en friends-only lobby, for så å åpne den til alle når kameraten har kommet inn.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Hva ere alle bitcher å maser om enorme sjøkuer for da a?
Sånn ellers driter jeg i dette sålenge det bare er en demo. Har nok av andre ting å spille sålenge. Blir heller å kjøpe noen dager før og preloade.
 
#38
Når spillet slippes vil jeg tippe. Den er allerede ute i USA for de som forhåndsbestilte i visse sjapper (man får med en kode), men det ser ikke ut til at Europa får noe sånt.

Og sånn ellers: so I herd u liek the 360 matchmaking? =D
Demoen blir tilgjengelig for alle den 11.november.

Den funker frem til 18.November da spillet slippes.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#39
Hva ere alle bitcher å maser om enorme sjøkuer for da a?
Fordi folk sånn helt generelt liker å temper-tantrumme over hvasomhelst, vel :trollmann:

Kjenner en fyr som nekter å prøve spillet fordi tittelen er teit. Det er så "wannabe ghetto" med tall som ord, lizzm.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Da var det kjøpt. Noen som aner når de starter med preloading?
Om ikke annet er det fint å se at vi i Europa tydligvis og får spille allerede den 18 til tross for at butikkdatoen er 21.