Vi spiller Draw something sammen da faen.

#21
Satt på dritern når jeg tegna til kak og ble aldri fornøyd, vi får se om han tar den til slutt. og til dere som ikke ruller konsekvent HARD-oppgavene; pussy ass bitches.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#23
Shinra85

Og til de som synes jeg er dårlig i Wordfeud: bare VENT til dere ser tegneskillsa mine
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Satt på dritern når jeg tegna til kak og ble aldri fornøyd, vi får se om han tar den til slutt. og til dere som ikke ruller konsekvent HARD-oppgavene; pussy ass bitches.
Sju jævla forsøk (eller var det flere) på å tegne det styggeste eiffeltårnet jeg har sett. Gratulerer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Klaymen: scottland var ikke et alternativ på forrige, sikker på at du ikke trykka feil? Var ikke et alternativ pga det ikke var en eneste "T" eller "N" å velge!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#30
Klaymen skrev:
Må ha trykka feil gitt. Mente å trykke på skottland og fortsatte og tegne med det i tankene. Sorry for den. :/
Beklag heller for at du knuste hjertet mitt med å prøve å latteliggjøre meg med å skrive at jeg er idiot på spillet. Det gjorde vondt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Hmm, basert på bokstavene gjetta jeg Hizbollah.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#34
Altså..



FLORIDA
 
#37
Hva forventer du, at du IKKE skal følge med mens jeg tegner og så bare hoppe inn og se etterpå? Nei du, her kjører vi på med tidspress.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
Nå begynner lista å ligge høyt:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#40


FIFAN