Vi spiller Draw something sammen da faen.

#41
Beklag heller for at du knuste hjertet mitt med å prøve å latteliggjøre meg med å skrive at jeg er idiot på spillet. Det gjorde vondt...
Skrev ikke idiot, skrev "hva faen"... Og, det var spillet jeg ræga på, ikke deg, så jo at spillet hadde registrert ordet mitt som keychain, ikke scotland. :hug:

Edit: Sånn ellers, hvordan klarer dere å tegne sånn intrikat som f.eks japan-greia oppi her? Fingeren min er alt for feit til det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#42
Det tenkte jeg også helt til jeg fikk en wordfeud varsel på padda. Regner også med at det er det Erketor bruker.
 
#43
Kan dere legge meg til plzz (mangler Erketor, Cock, Buggz, Shinra og Neocon tror jeg, sikkert flere), får bare cannot find that user på alle sammen. Må ha flere å tegne kukker til.

Utrolig nok er det kun Sofie som forstår meg, Sofie og en annen kjerring jeg spiller med, resten av dere tar ikke en dritt. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det her.
 
#45
Et av mine bedre arbeider også. DAT TOKE BRO.
 
#46
Åh herregud GOTTA GO FAST "Hva ler du av Eivind?" "Ingenting"
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#48
Corndog. Føttefaen så jævlig det smaker
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#49
:ras:

PS: Alt jeg har tegnet i dag ble gjort fra en båt i bevegelse, så da er jeg unnskyld den rævva kvaliteten.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#50
Kakarlsen: i hælvette... Var SIKKER på at du skulle fram til en klovn-/ gangster-hybrid, ikke ei jævla nonne!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#51
Enda godt jeg ikke tegnet et digert kors som hint nei vent.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Hjalp mye når det nærmeste jeg tenkte var "cum"...

Ps: har du noensinne sett et feiebrett? Det ser iallefall ikke ut som helikopteret du tegna, fårråsiresånn!

liker deg uansett, pga du liker Motorpsycho. Blizzard! <3 :hug
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#53


Aldri vært stor-fan av Blissard
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
kakarlsen skrev:
Det der var ikke det du tegna.

liker deg ikke mer. Snart sier du at Timothy's Monster er søppel
 
#56
Erkeazy og Neocon må legge meg til på nytt, gaemza deres har bare blitt borte fordi denne appen er ræva og jeg får fortsatt samme buggen fyfaen
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Tenker vi sier du suger. (Eivind altså)

Sinful, Wind-borne og The Nerve Tattoo er to perfekte poplåter. Greener og STG funker live, eller synes jeg resten er ganske eeehh (OK, Drug Thing da)

Timothy's er et mesterverk da
 
#60
Hei Har-ingen-venner 1 og 2, ja dere to, se å hold kjeften deres.