Vi spiller Draw something sammen da faen.

Shinra85

Spillegals effort emo
#61
Kjære Agradula,

Jeg beklager herved at jeg ikke klarte å gjette Furby. I mitt hode var denne imaginære figuren og nasjonale farsotten gjemt under masse unyttig musikktrivia. Om det hjelper, så synes jeg det var en fin liten koala, men synes allermest den lignet på Gizmo fra Gremlins.

Jeg, undertegnende, håper du vil godta denne formelle unnskyldningen. Jeg gir deg lov til å peke og le høylytt under bydelskroa senere i år.

Mvh
"Han derre som ikke gjetta Furby"
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#62
Hei. Av alle tegningene til neocon, som er ofte forferdelige (in a good/bad way) så klarte jeg ikke gjette den mest åpenbare han tegnet, det var russland. Har fortsatt litt dårlig samvittighet.

Jeg har en tendens til å overhodet ikke klare de som er altfor enkle. Så når jeg trykker pass og hva det egentlig er dukker opp så er det noen kraftige facepalms.

beklager til alle involverte.
 
#63
Kak hva faen er det du har tenga. Hva faen.

Men i motsetning til alle dere andre gir jeg faen ikke opp, det må finnes noe i denne galskapen.
 
#65
Føler det er litt cop-out å tegne flagg, selvom jeg gjør det sjæl hele tiden.
 
#67
Dat toke bro.

Og at jeg skjønte Shinras tegning er et fuckings testament to my greatness, hva faen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#68
Eivind skrev:
Dat toke bro.

Og at jeg skjønte Shinras tegning er et fuckings testament to my greatness, hva faen.
Helt enig. Hadde planen i hodet, men utførelsen på banen blei helt jævlig (imotsetning til bare jævlig om ikke). Imponert!
 
#70
Det er faktisk festligere når folk oppriktig ikke klarer det :D
 
#71
Dobbelpost fordi hele familien Agradula får Fag Dranks på draw something, skal ordne noe til julian om dere lager konto til ham.

edit:



Her kan man se at, bortsett fra Cock, er dere alle dummere enn kjerringer. Fikk ikke plass til Kak (LOL) men han har vel 5 runder elns.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#73
Den var så innlysende at jeg ikke orka styre med finishen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Lady?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#75
Ding!
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#77
Trondioh heter jeg i denne spillen. Jeg spiller på fon, så er dere advart!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#78

demake

Seksuelt godteri
#79
Legg meg til negere: molekul