Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Maraj

Ålø- og energiminister
Spesielt nå som serveren er nede

edit: er mye griser bortover den veien der.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Har besøk som sover i stua, så jeg slo av for i natt. Skrur på igjen om ikke lenge.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har påbegynt sauefarm på toppen av fjellet mjau. Vi trenger flere. Det jeg har er blå, men vi må også ha røde, hvite, gule og svarte. Vet ikke om man får flere farger I spillen jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Brune og rosa er confirmed, iallfall.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
[INFO] <agradula> Og ting lagger som FAEN
[INFO] <Mjauzzer> for meg også
[INFO] <Mjauzzer> får spørre Buggzy om restart av server kanskje
Sorry 'bout that, jeg glemte meg bort og hadde ikke limit på uTorrent.

EDIT: Nå går servern uansett ned igjen for natta da jeg fortsatt har besøk.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det var noe som skjedde igår ihvertfall. Jeg hadde vært i en npc-by, karret meg tilbake med mine diamanter og annet stæsj. Lagde meg masse jernbaneskinner. Powerrails og vanlige. Plutselig blir jeg kastet ut av serveren. No java exception-drit. Når jeg kommer inn igjen så er jeg plutselig tilbale i npc-byen. Uten tingene mine. Har fortsatt diamantene, men ingen av jernbameskinnene eller noe. Karrer meg tilbake igjen og det rare er at alt jeg hadde bygget og slikt var der. Var bare at jeg ble sendt tilbake i tid omtrent parallelt med at alt var riktig. Var meget sært. Og kjipt for jegmistet 128 jern og 64gull på det. Mistet ikke de stakkars få diamantene mine da.

Skulle skrevet mer men ipad osv.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det samme har skjedd med meg et par ganger. Alt jeg bygde var fortsatt der, men inventoryen har tatt en tur tilbake til fremtiden.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
J!det kjipeste igår, men som gikk bra var dette. Jeg og jojinge hadde jo vært i den sykeste gruva evahr dagen før. Og jeg hadde ikke mer ressurser å lage ting av, så jeg gav meg for kvelden. Neste dag, altså igår, så bestemte jeg meg for å brule hakka mi for å komme meg opp. Klarte det akkurat og endte da opp i denne tidligere nevnte byen. Etter øitt surring med koordinater kom jeg meg omsider hjem. Alt var smud og jeg skulle bare gi litt mat til to ender, hvorpå keg klarte, ved en feiltagelse, å mate dem med lava, slik at jeg drepte de og meg selv. Noe som førte til at jeg måtte gå hele den lange veien fra byen og hjem en gang til uten items. Men siden jeg denne gangen hadde lært meg koordinatene (aldri brukt dem før serru) så kom jeg meg hjem før natta var omme og fikk plukket opp alle itemene mine. Det første jeg gjorde da var seff å sove i senga slik at jeg slapp å gå hele den veien. Detvar kanskje en time etter dette at serveren kastet meg ut og foregående hendelse skjedde. Men det var bittert og overleve alt for så å ta selvmord fordi kornet var en bøtte med lava.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Lukter noe trøbblings av serveren. Eller er det på min ende?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Denne gangen tror jeg det er på Mojangs side, jeg har oppdatert servern men får fortsatt timeouts ved login.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Ikke noe problem med innlogginga her ihvertfall.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har det. Fra localhost!

Det varierer mellom timeout og "unexpected end of file from server", og en gang fikk jeg "response code 500".