Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Shinra85

Spillegals effort emo
Argh. Må få spilt litt. Ikveld! Da skal det skje
 

Jante

privileged CIS shitlord
Herskapshuset mitt på toppen av kartet tar seg skikkelig godt ut ass. Men en del av biomene ser ganske så malplasserte ut.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Enig, block-genereringen har ikke blitt noe bedre på overganger, snarere vil jeg nesten si at den har blitt verre. Jeg ser forresten en stor og ambisiøs firkantet utfylling av vannet på gang på vestsiden av kartet, basert på galskapsnivået vil jeg tippe at det er en vill Maraj som drar nær.


Edit: teknsik sett feil tråd, men hvem bryr seg: youareminecraft.com, et ganske vilt prosjekt der alle kan mekke sin avatar i grandios størrelse. Sjekke ut livemapen der, ganske utrolige størrelsesforhold.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tok en times tid istad med en snill og hjelpsrom Aslak som fungerte somen rørlegger og snekker for meg. Stas. Er vanvittig ustabilt hos meg, og jeg bruker mye tid på å logge inn på nytt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Tusen takk! Forøvrig vil jeg si til alle at det bare er å slenge innom og høste korn hos meg når dere trenger det, men sammen med hvert kornaks følger det med minst et sett med frø som må plantes tilbake. Nå har jeg også igangsatt litt hønseoppdrett, snart blir Castle Stilton rene matfabrikken.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå har jeg fått sving på hønseoppdretten, er bare å komme innom og høste av dem også. Men husk, mat to høner med korn for å lage en kylling, så kan dere ta en høne i bytte. 2 korn = 1 høne, bedre deal enn 3 korn = 1 brød!

Har også laget en litt større innhegning for kyr, men har sørenmeg bare klart å få tak en ku. Med andre ord er ikke oppdrettsprogrammet helt i gang der ennå. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Siden jeg skal bære pc helt til Oslo går servern ned for telling i morgen tidlig. Den blir nok å være avslått hele helga og siden den stakkars linja til Filip har nok å stresse med for å håndtere to streams.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ja, det blir jo litt Frontierville av det, men tanken min er at siden mat nå er en nødvendighet, så er det jo greit å få i gang litt skikkelig og sentralisert produksjon sånn at folk får hendene frie til å bygge enda større byggverk. Et slags primitivt økonomisk system med arbeidsfordeling. (Dessuten liker jeg godt å lage mange små ting fremfor noen få enorme.)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ja, det slo meg at det var kommunisme det var da jeg skrev innlegget, men som erklært Høyre-velger klarte jeg ikke få meg selv til å skrive akkurat det ordet. :penga:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da er jeg på plass igjen og servern er i gang. Jeg har også stilt den inn slik at den lagrer hvert minutt, så vi ikke mister mye om det skulle skje noe.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Gidder du ta en titt på om serveren har det bra? Ser ut som om den er nede.