Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Aslak

Humanoïde, incognito
Hey, Agra og Maraj (aka. de eneste andre som spiller (???!!!)): Kan jeg bøffe sandsteinen deres og låne 3 diamanter? Var og snoka i basen deres, og så dere har en god del. Tempelet mitt tar allerede evigheter å bygge, og nå er jeg tom for både sand og diamantverktøy. Også klarte jeg å føkke opp på byggingen av portal.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sandstein kan du sikkert låne litt av. Bare tøm den ene kista du. Diamantene kan du få. Ta 5. Fra min kiste.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Du kan sjekke oppe i tretårnet også. Skal være både sand og sandstein der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har i det minste installert Minceraft nå så det kan hende jeg blir med ok !!!!
 
Får vel kanskje så vidt introdusere meg her da. Har vært SG-medlem i snart 12 år nå, men har ikke vært aktiv de siste... tja, 9-10 årene (?), så tviler på at noen her husker meg.

Uansett, heter Tharandir i spillet og har vært inne på serveren noen ganger. Mulig at noen av dere har sett noen rare greier rundt koordinater 550, -200 på kartet. Det er meg. Kommer til å bli bra etter hvert.
 
Har laget en skjelett-XP-farm (av denne typen). Gå inn i den stygge hytta på ca. 400, -260 og følg skiltene for å finne den.

Btw, finnes det noen felleskister på serveren? Altså et sted der man kan legge fra seg ting man ikke trenger, men som andre kanskje har bruk for.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Lag noen ute i den landsbyen ved spawn. Kan være et greit sted siden det er i nærheten av "alle".
Deg, meg, maraj og Aslak.
 
Heisann folkens! Jeg har lagt merke til at et par nye navn har dukket opp på serveren i dag, mye mulig det er noen som har googlet meg og funnet ut at jeg frekventerer (ikke frekventerer nå om dagen, men ja) SG-serveren. Ping meg om det skulle oppstå problemer :)
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Jo, men med internett. Agra har jobbet beinhardt på serveren. Verdt å ta en titt for dem som har minceraft. Aslak sitt sandtempel er også saftig.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Det må være mulig å loade kartet fra et tidligere tidspunkt. Ellers caller jeg at vi må resette hele skiten, for dette. Dette kan vi nesten ikke leve med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva skjedde?!?!?!?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gjøvik-mafian. Alltid Gjøvik-mafian!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slett. Svært slett!