Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
plusser og minustegn
 

Sancti

Terrorkatt
Hvis noen vil bygge noe av stein har jeg i overkant av 7400 steinblokker jeg skal kvitte meg med. Tar opp 2 store kister ++, så jeg pælmer dem hvis ingen vil ha dem.
 

Sancti

Terrorkatt


Takk, takk. Var det deg som rappa alt kullet mitt også, eller? :argh:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Tvert i mot la jeg inn litt ekstra i ovnene dine. men jeg bytter lett kull mot stein.
 

Sancti

Terrorkatt
Hm, alt var vekk da jeg logga på. :/ Steinen ligger for det meste i gruva under huset, er i to store kister på hver side av inngangen. Ta alt!
 
Sancti: Takk, jeg tok alt som lå i de 2 kistene nede i gruva. Det var alt, ikke sant? Du ser forresten hva alt har gått til ved siden av u-båten.
 

Sancti

Terrorkatt
Tror det var noen få i huset også, men ikke så mange. Skal fylle opp kistene nede igjen etterhvert som jeg får gravd ut.

*sjekke*
 
Du skal få lov til å bygge hva du vil inni.

Forresten, ny update og "[MCAdmin] Outdated client!" meldinga. Nå skal minecarts faktisk funke så merker jeg får veldig lyst til å spille nå.
 
Er det utsikten fra huset mitt jeg ser ..?

Edit: nvmnd, jeg er ikke på den øya. :/
 

Lodin

Der Waaaah
Liv er blitt patcha inn i SMP så nå kan man drepe dyr og fiender samt dævve selv. Eneste som er av by default er å kunne skade andre spillere, men det kan lett endres. Nå må Elfe bare få oppdatert serveren.