Vil du være spillanmelder?

#1
God dag. :D

Hvis du er lidenskapelig interessert i spill, har svært gode skriveferdigheter og er interessert i å anmelde og skrive om spill på fast basis, ber vi deg kontakte oss. Vi sender ut spill til alle plattformer, men foretrekker at anmelderne har flere konsoller slik at multi-plattform-sammenligning går smertefritt. Ja, du beholder spillene som "lønn" for ditt gode arbeid. Nei, det betales dessverre ikke noe utover dette.

Les mer om det som kreves her:
http://gameroobie.no/art/2006/4241.htm

Still gjerne spørsmål (enten via mailen i den artikkelen, PM, eller i denne posten.)

Takk for din tid.

PS: Har kontaktet admin (Alex) som godkjente innlegget ("Hvorfor ikke?"), så det er ingen grunn til å skrike ut. :)
 
#2
Eh.. er det lov å prøve seg, bare for å finne ut hvordan jeg skriver? Jeg vet dere ikke har anmeldt Oblivion, jeg sendte mail og var ganske overrasket over dette for noen måneder siden. Kan jeg anmelde det? :p
 
#3
Klart det. Men vi setter ganske høye krav til spillomtalene, bare så det er klart. Skal ikke skremme deg vekk fra å sende inn søknad, men om du vet at du skriver dårlig og med mye feil vil jeg heller spare deg tiden. Du kan for eksempel sende inn en brukeromtale i stedet.

Oblivion fikk vi aldri anmeldt fordi utgiveren ikke sendte oss en kopi, og jeg bøter ikke ut med 700 kr selv for å reklamere for Take-Two, når listen med andre spill fra "snillere" utgivere hoper seg opp. Jeg har imidlertid lagt ut en brukeromtale av spillet, og ja - jeg gav det ti. ;)
 
#5
Det avhenger jo, men vi trenger aktive anmeldere, ikke folk som har en time ledig her og der. Regn med 2-3 timer på omtalen + tiden det tar å spille det (10 timer +).
 
#6
Tenkte mer på hvor mange omtaler du forventer iløpet av en måned. Jeg vet jo hvor lang tid jeg bruker på å spille et spill og hvor lang tid jeg bruker på å skrive.
 
#8
Roobie er et tullete ord tullete Ultrag har funnet på. Jeg synes det er litt tullete.

Er det forresten bare jeg som alltid tenker på Robbie Williams når jeg hører navnet Gameroobie?
 
#11
SITAT(Ultrag @ 11.10.06, 23.07) 27648
Tøft ord det da. Blir et varemerke. Som google.

Helst bør du ta et spill annenhver uke, minst. Gjerne mer.
[/b]
Som Google? Google har noe med siden å gjøre. Google kommer av kikkert, liksom lete - ja, du fatter hva jeg mener. Roobie har ingen verdens ting med spill å gjøre.
 
#13
Nå så.

SITAT(Aleks @ 11.10.06, 21.09) 27649
Som Google? Google har noe med siden å gjøre. Google kommer av kikkert, liksom lete - ja, du fatter hva jeg mener. Roobie har ingen verdens ting med spill å gjøre.
[/b]
Google har da ikke noe med goggles å gjøre. Uansett er dette et emne ang. anmeldere, og ikke roobie.
 
#14
SITAT(Ultrag @ 11.10.06, 23.17) 27652
Google har da ikke noe med goggles å gjøre. Uansett er dette et emne ang. anmeldere, og ikke roobie.
[/b]
Deilig å lure deg ut av en diskusjon du taper, ikke sant? -_-

Nei, tok feil jeg også. Vi lander vel likt i hvem som har rett og hvem som har ei. Ifølge Wikipedia kommer ordet google av en feilskrivning av googol, som er et tall. Nærmere bestemt tallet:



Uansett, poenget mitt kommer fram. Roobie betyr ikke en shait, men Google gjør det. Det har ihvertfall en opprinnelse, men så har jo ikke det så ufattelig mye å si, så lenge navnet klinger :)
 
#15
SITAT(Aleks @ 11.10.06, 23.09) 27649
Som Google? Google har noe med siden å gjøre. Google kommer av kikkert, liksom lete - ja, du fatter hva jeg mener. Roobie har ingen verdens ting med spill å gjøre.
[/b]
Jeg synes navnet er kult jeg, men selv om du ikke liker det, så er det ikke vits i å oppføre seg som en forbanna drittunge. <_< Herregud, noe kan du holde for deg selv. Vi driter i om du ikke liker navnet eller ikke.

No hard feelings. Du bør forresten søke som anmelder du, Aleks. Du skriver bra. :)
 
#16
SITAT(Aleks @ 11.10.06, 21.20) 27653
Deilig å lure deg ut av en diskusjon du taper, ikke sant? -_-

Nei, tok feil jeg også. Vi lander vel likt i hvem som har rett og hvem som har ei. Ifølge Wikipedia kommer ordet google av en feilskrivning av googol, som er et tall. Nærmere bestemt tallet:



Uansett, poenget mitt kommer fram. Roobie betyr ikke en shait, men Google gjør det. Det har ihvertfall en opprinnelse, men så har jo ikke det så ufattelig mye å si, så lenge navnet klinger :)
[/b]
Hva er det du prater om? Jeg har ikke tatt feil. Både Roobie og Google er oppdiktede ord, førstnevnte som en variant av Ruby, sistnevte som 10^100. Nei, Google betyr ingenting. Heller ikke Roobie. Problemet!?
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Ja da fortsetter jeg bare å tenke på en som henger på Gameroobie som en gamernewbie da, i motsetning til oss her på SG. =D
 
#19
Skal sette av tid og skrive en Oblivion-omtale en dag jeg, så får du se hva jeg duger til. Kanskje jeg kan anmelde demoer? :D