Hmm, lurer på en liten ting her. Jeg har jo nå kjøpt meg Vista (Home Premium) Og dette er jo da selvfølgelig 32bits versjonen, siden man må bestille den 64 bits versjonen gjennom nettet. Noe som selvfølgelig er tåpelig men, men...
Men er det altså nødvendig og ha den 64 bits versjonen? Den nye pcn jeg har kjøpt/bestilt meg nå har jo da en cpu som kjører i 64bits og jeg vil da tro at det beste blir da og bestille seg denna 64bits versjonen av Vista også.
Men åssen er det da med brukervenligheten mellom programmer/spill og 64bits opplegget, funker det greit eller vil det oppstå problemer?
Også har jeg faktisk en litt annet problem også, får nemmelig ikke bestilt meg den 64 bits versjonen, siden Opera gjør sånn at en del felt der jeg ska fylle i navn osv.. blir blokert av Opera :/ Og IE funker ikke. og jeg får heller ikke instalert Firefox eller noen andre nettlesere, siden alle exe filene på pcen ikke funker eller no sånt... :S
Men det kan jo bare løses med at jeg bare bestiller den gjennom en annen pc, saken er vel heller den om det er verdt og oppgradere til denna 64bits versjonen?