Hm, klarte nettop ut demoen, og her er noen småirriterende ting jeg har å nevne.
Enkelte units har en syk stor dødplass rundt seg. Det er klin umulig å få dem til å stå på rekke og rad. De står alltid minst 4 meter fra hverandre. Dette gjelder særdeles store units slik som mechene.
Noen mindre kosmetiske feil. Spyd som står ut fra bakken forsvinner ikke når man setter en bygning oppå. Tvert imot, så går spydene tvers igjennom, og forårsaker stygg z-fighting.
Pathfind-algoritmen suger. Hvis noen units står iveien for en som skal forbi, så kansellerer den ordren. Man må flytte alle unitene manuelt, for å så slippe den ene forbi. Ganske vanskelig å foreta seg midt inni et angrep.
Enkelte addons, slik som våpen til squads kan ikke kanselleres, straks man har startet kjøpet, og ser progressbaren.
Enkelte soldater/marines går langt unna squadene sine, selv om moralen er på 100%
Spillet går usedvanlig sakte, i forhold til grafikknivået. Jeg ser ingenting fancy som rettferdiggjør en hakkete spilleopplevelse i 800x600 oppløsning. Har forsøkt de forskjellige grafikknivåinnstillingene også.
PC-spesifikasjonene mine er AMD Athlon XP 2400 (2ghz) 266mhz FSB, 1 GB DDR ram, Geforce 4 4600 med fastwrites slått på og 4X AGP. Kjører spillet i Windows XP Home.
Bare de får fikset dette i fullversjonen, så er det et garantert kjøp