Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
En samling av alle de kontrollene i en koffert, gud hvor herlig nerdete det går å få det :)

Seriøst, det blir litt i det meste laget for min del. Dessuten, hvem vil vel spille med den gamle NES kontrollen uansett? Ja, det er retro og passer til spillene. Men den kontrollen der er så jævlig ukomfortabel å holde i.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hos Gamereactor:

SITAT
Nintendo Japan registrerte nylig tre nya varemerker av hvilke alle er knyttet til Wii. Det første er Wii Culture og det andre er Wii Pointer. Det tredje er dog det merkeligeste av de alle, nemlig !!M. Altså en opp-og-nedvendt Wii-logo. Hva !!M egentlig er gjenstår å se, men ryktene sier at det er Nintendo's messenger-tjenste som er planlagt til Wii. Spennende er det i all fall ... eller hva synes du?[/b]

Høres bra ut alle tre, og ett godt online-system er en selvfølgelighet for Nintendo om de skal gjøre det bedre med Wii. Jo mer som kommer opp om Wii, jo mer spennende høres maskinen ut. !!M

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Interview med Iwata-san og Miyamoto-san

Jeg beit meg fast i følgende to ting ved innledninga:
SITAT
They reveal plenty of info including the projected sales targets of the Wii, the release of Wii will be between October and December and it will be announced in or before September along with the price. Nintendo has yet to decide if the Wii will be sold at a loss.
[/b]
ogSITAT
Mr Miyamoto also made reference to a new franchise he is working on that will be formally announced in around 6 months.
[/b]
Det blir bare mer og mer å glede seg til med Wii! :gal:

Sjekk ut videoer av alle Wii spillene som ble vist på E3, pretty sweet

Likte særlig Projekt Hammer!

Kile

D

Deleted member 91

Gjest
*kile GombA*

Det som er litt trist med H.A.M.M.E.R er at det ikke egentlig gir deg frihet til å svinge hammeren akkurat slik du vil, for istedet for at den mimicker dine gestures (jeg hater meg) så aktiverer du bare forskjellige manøvre in-game - så venstre, høyre, opp og ned med Wiimoten er kort sagt erstatninger for knapper. Og det er jo litt skuffende. Håper det bare er en beibisykdom hos Wii-spill, og at de vokser det av seg temmelig fort. I tillegg har jeg bange anelser om hvordan kameraet, antall nivåer og variasjonen (or the lack thereof) kommer til å utarte seg. Vi får sjå.

Har lest det du sier, og det kom som en skuffelse til meg og. Men hei, det blir kanskje bedre enn vanlig joystick? Så lenge at spillet gir gode variasjoner, og er i god kvalitet, og at det har mange forskjellige angreper, ser jeg frem til det.

Jeg har sagt det en annen plass på forumet før: Det kan ta tid før det kommer spill som benytter seg skikkelig av konsollens kontroll, akkurat som med DS.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Ifølge Little Gamers har Nintendo tenkt å rename Wii igjen, siden så mange bitcha om det.

... :(

Hvorfor skifte nå når alle har fått med seg navnet og hva det er? Gjør da ingenting at folk mobber navnet, da legger bare flere merke til at den eksisterer. Er det ikke slik at de fleste liker navnet? I avstemningen om hvilket navn som var best av Revolution og Wii, vant Wii med overlegne 53 stemmer mot Revolution sine 17. Wii er et kort og godt navn.

Vel, jo, det trekker jo ned, til folk blir vant med det. Wii må smakes på før man liker det. Jeg tror oppmerksomheten har et større positivt resultat enn et negativt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tviler på at de skal skifte navn igjen, de har nettopp registrert flere merkenavn, blant annet !!M (Wii opp-ned). Det ryktes om at det kan ha med Nintendos messagingtjeneste å gjøre.

Status
Stengt for ytterligere svar.