Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Jeg ser på det som viktigere å vise hva man kan gjøre med konsollen og hvordan det fungerer i en helhet enn å få vist fram et lite spill. Er vel heller ikke verre enn å bare si at det ikke er den endelige versjonen av spillet, så er det ingen problemer angående det lenger. :p
 

Kilik

Lokal moderator
#22
Horribel grafikk ja. Selv til en konsoll som fokuserer på innovativt gameplay, bør man satse høyere enn Dreamcast-grafikk. At det er tidlig i utviklingen er ingen unnskyldning...
 
#24
Ta det med ro, noe sier meg at dette er screens fra PS2.

Og når ble Tony Hawk spill kjent for å ha god grafikk?
:D

edit:
De bildene der sa meg ikke mye. Grafikken var liksom ikke helt "der", men jeg får vel vente til jeg får se levende bilder.
 

Kilik

Lokal moderator
#25
Siste nummer av EGM lekker ut nyheter:

De hevder en pris på $249 som igjen blir ca. 2000 kr. med norske avgifter. Skuffende dyrt med tanke på hardwarespesifikasjone vi ha sett til nå.
Det er også en høyttaler i kontrollen.
Virtual Console-spillene vil koste fra 3 dollar (NES) til 10 dollar (N64), det er vel omtrent som ventet.

Og ikke minst: "Finally, in this barrage of new information, it was confirmed that Smash Bros. Wii would indeed be heading for an Autumn release, apparently along with a brand new Mario title! "

Lover bra. Ellers spent på om Reggie sier noe om PS3-kontrollen...
 
#26
SITAT(Cake? @ 08.05.2006, 23.05) 1548
Forresten, er jeg den eneste som synes hele gamer.no forumet er preget av en utrolig sterk PS3/Xbox360 "fanboyism"?
[/b]
Sånn er det dessverre ofte når et forum har såpass mange medlemmer som det hardware.no nettverket har. Var aktiv der før, men klarer nesten ikke være der mer nå på grunn av fjortisfaktoren.

On-topic: Er det også en høyttaler på kontrollen? Hadde vært uendelig kult med lyssaber effekter i et Star Wars spill.
 
#27
SITAT(Mongis @ 09.05.2006, 12.00) 1804
On-topic: Er det også en høyttaler på kontrollen? Hadde vært uendelig kult med lyssaber effekter i et Star Wars spill.
[/b]
Du sendte meg nettopp inn i det kåte nerdehelvetet. Jeg må ha en Wii isåfall.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#28
SITAT(Mongis @ 09.05.2006, 12.00) 1804
On-topic: Er det også en høyttaler på kontrollen? Hadde vært uendelig kult med lyssaber effekter i et Star Wars spill.
[/b]
10:21:14<Archtor> EGM revealed that "the controller will contain a small amount of memory, which can be written to by the console (via Bluetooth) during the game. This will usually be used to store small sound files which can be heard via the controller's small internal speaker."

SWOOOOOOOOMMMM. *knitre knitre* WHOOOOOOOOMMMMM.
 
#29
SITAT(kilik @ 09.05.2006, 11.52) 1798
Siste nummer av EGM lekker ut nyheter:

De hevder en pris på $249 som igjen blir ca. 2000 kr. med norske avgifter. Skuffende dyrt med tanke på hardwarespesifikasjone vi ha sett til nå.[/b]
Men med tanke på hva konsollen byr på som helhet synes jeg 2000,- er helt kurant pris.
 
#30
Åh, det med lyd i kontrollen blir virkelig kult. Da kommer jeg til å leve meg skikkelig inn i spillet. Og nyheten om at det kommer et Star Wars spill passer utmerket sammen med denne!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#31
Nåja... Idéen er god, men et godt høytalersystem og basstoner i revolverskudd slår gromsete Gameboy-høytalere any day for min del.
 
#32
Ikke lenge igjen nå til vi får svare på det meste om Wii:) Gleder meg til å se noe som er litt anderledes enn kunn flashy techdemos. Håper Nintendo og MS byr på litt flere høydepunkter enn Sony hadde igår. Jeg trur Nintendo kan gjøre et klokt valg ved å dra sin spille konsoll i en litt annen retning. Og det er absolutt tiden for det, de senere årene har innvovative spill som Eye Toy, SingStar, Donkey Konga, Guitar Hero og Buzz ect virkelig blitt populære. Og med så god oppmerksomhet rundt Nintendo DS, som dem virkelig tok en sjans med, ser jeg lyst på Wii. Det er absolutt tiden for det, og jeg er spent på hvor bra, og hvordan det hele vil fungere:)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#34
Da var streamen til Gamespot oppe. Foreløpig bare prøvebilde, men men :)
 

Kilik

Lokal moderator
#38
10:30 Reggie finds nothing when he reaches in to surprise the audience. Two fanboys suffer premature ejaculation followed by heart attacks from the mishap.

10:31 Moments later, Reggie finds what he was looking for… the new microscopic-sized Nintendo Gameboy.

10:32 Reggie closes the Nintendo Press Conference singing “Wii are the champions.” That’s hopefully the last Wii joke muttered. Ever.

:laugh:
 

Endre

Ødela forumet
#39
Skal vi gjette på pris? Ja, jeg leste hva EGM skrev ...
Jeg håper på 199$, eller 249$, men med den ekstra kontrollen med tråd, i så fall. Ikke at jeg synes 249$ er dyrt uansett, men det gjør ikke noe om de har med det tilbehøret man trenger for å utnytte maskinen maksimalt. Hva tror dere?
 

Kilik

Lokal moderator
#40
Jeg tror ikke EGM lyver når de skriver $249, men vi får se. Kan ta med at alle tidligere Nintendo hjemmekonsoller har kostet $199 i USA ved lansering...
Nunchuck-kontrollen blir nok obligatorisk for mange spill, så jeg er ganske sikker på at den er inkludert i pakken.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.