Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
#44
SITAT(Sulky @ 09.05.2006, 16.12) 1962
Jeg vet ikke med dere, em njeg nærmest sikler etter å høre mer om Metroid Priem 3
Et kvarter igjen nå XD
[/b]
Metroid Prime hadde vært så deilig det. Jeg er for øyeblikket hooka up, bare sitter og venter på at deet skal begynne nå.
 
#45
Nå virker det som salen begynner å bli ganske fyllt opp, så jeg tror ikke det vil bli noe særlig forsinkelser.
 
#50
Sitter å ser på showet nå...

Det så unektelig kult ut å spille selv om grafikken ikke er den beste. Wii skal i hus uansett. Gleder meg :D
 
#56
Veldig, veldig imponert så langt. Kontrollen ser fantastisk ut, og mange av spilla ser rett og slett helt unike ut. Mario synes jeg ser vanvittig ut, Zelda skal selvfølgelig inn, og Wario Ware tror jeg blir fett med den kontrollen. Og 27 spill, deriblant Metroid og Final Fantasy, er rett og slett fantastiskt. De fem spilla er allerede kjøpt.
 
#58
FPS med Wii-kontrollen ser skummelt bra ut!
Håper på at styringen fungerer bra, og at bevegelse, det å se ser rundt og styringa fungerer på en gjennomtenkt måte.

(FF3 XD )

Da var det ferdig. Imponert av programmet deres (spes. i forhold til hva jeg så av Sonys), og ikke minst spillene, konsollen og kontrollen. Nå gleder jeg meg virkelig til Nintendo Wii kommer ut!

God jobb av Endre med oppdatering. Svært nøye og presist. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.