Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#62
Få høre litt om SSBM:Wii nå, reggie.
 
#64
ja...
 
#65
Stoppet det for noen andre som streamet gratis over gamespot?
 
#70
Skal mye til for å slå introduksjonen til den konferansen. Jeg hadde det utrolig moro under hele presentasjonen, og jeg blir bare mer og mer imponert av Wii. Wii gleder oss!
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Dette var sakene til far ja. B)
Nå mer sikker enn noensinne at jeg skal ha en på launch siden Zelda dukker opp samtidig.
 

Kilik

Lokal moderator
#72
Ja, hvor ble det av Super Smash Bros.? Slik jeg forstod det skulle det være en av de store lanseringstitlene...
 
#73
What? Dette må ha vært tidenes korteste e3-konferanse fra Nintendo. Det virker som det er over allerede. :( Jeg fikk forresten ikke gamespot saken til å fungere. Firefox kræsjet. Ble konflikt med Ad-Watch. *sukk* Og, denne saken fra livewire var også ganske så rævva. Altså, videoen.
 
#74
Det var en veldig bra konferanse av Nintendo.

Maa si at jeg sitter igjen med et digert smil :D

Tror kanskje Nintendo kan ha slaatt paa stortromma denne gangen. Virker veldig lovende.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#75
Hipp hurra. Da er det bare å vente på høsten.
 
#76
Veldig, veldig fornøyd med hele presentasjonen til Nintendo idag. De viser frem en rekke spill jeg absolutt regner med å kjøpe, både til Wii og DS, og imponerer meg stooort med Super Mario Galaxy, som ser helt fantastiskt ut. Gleder meg til de neste par dagene for å få rapporter på de ulike spilla. På en skala fra 1 til 10 er dette en sterk 9'er.
 
#79
Ser for meg at jeg vil bruke langt mer penger til lansering enn forventet, for Nintendo har en veldig solid line-up til lanseringen.
 
#80
Ehhhh ble det nevnt noe om lanseringsdatoen?

Så hele konferansen, men jeg hadde noen problemer midt i så jeg fikk ikke med meg alt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.