Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Den videoen ga meg håp. Å se de kidsa spille tennis ga meg mer tro på at Wii-sports er kult enn noen slank japanerkjerring noen gang kan gjøre.
 
SITAT(Lodin @ 14.10.06, 02.34) 28011
Artige saker det der. Flere av minigamsene fra Warioware har jeg faktisk ikke sett.
Greit at jeg paster linken på SA og gir deg credit?
[/b]
Jada, helt greit det (btw, hva er SA? :$ ). Men du får gi litt credit til Nicholas også. ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Double Agent var uinteressante greier. Det er akkurat slik du tror det er, dvs. enda et spill i serien, men med mer troverdige lyseffekter og barbiedukke-modeller.
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Psycho Mantis @ 14.10.06, 02.49) 28020
Jada, helt greit det (btw, hva er SA? :$ ). Men du får gi litt credit til Nicholas også. ;)
[/b]
SA = Something Awful forumene. Og ja, jeg ga cred til Nicholas. Han hylte å skreik seg til det på IRC. :p
 

Lodin

Der Waaaah
gjøre det de fleste av oss kun truddde de to andre gjorde, nemlig fryse. Eneste forskjellen ser ut til å være at Wiien setter av en luftvernsirene i samme slengen. XD
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Aleks @ 18.10.06, 14.37) 28927
Hva i helvete er en Start-Up Disc?


[/b]
Meget mulig vi var i bedre stand til å komme med et svar om du ikke hotlinket bildet du skulle vise oss. Når du kopierer URL-en til et bilde fra en nettside og legger den i en IMG-ramme slik du gjør der, så stjeler du båndbredden deres. Alle som titter på denne siden av Wii-emnet går automatisk inn på en liten del av siden deres, og for å vise at de faktisk ikke liker det, legger de opp det bildet som du ser kommer istedet. Prøv å last ned det originale bildet for å så laste det opp på et sted som www.imageshack.us istedet. :)
 
Æsj, hadde litt hastverk i dag så fikk ikke gjort det. Bare hotlinket.
Skal få fiksa det.

Tror uansett det bare er Wii Sports som har fått et rart navn slik at Nintendo igjen skal få mer PR.
 
Med tanke på at Wii Sports skal følge med, og det står ikke noen andre steder på pakken, er jeg ganske sikker på at det er det de referer til.

Men det kan jo være at det følger med noe annet støff på den disken som trengs for å installere noe saker på maskinen.
 

Kilik

Lokal moderator
Eller kanskje det er mer enn bare Wii Sports på den medfølgende disken?

Diverse europeiske butikker har fått liste over spill ute på lanseringsdagen:

SITAT
Ant Bully
Call of Duty 3
Cars: The Movie
Far Cry: Vengeance
GT Pro Series
Happy Feet
Madden NFL 07
Marvel: Ultimate Alliance
Monster 4X4: World Circuit
Need For Speed: Carbon
Open Season
Rampage: Total Destruction
Rayman: Raving Rabbids
Red Steel
Splinter Cell: Double Agent
SpongeBob SquarePants: Creature From The Krusty Krab
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Tony Hawk's Downhill Jam
Wii Play
Zelda: Twilight Princess[/b]
Det ser ut til at Elebits og Excite Truck ikke kommer hit før tidlig 2007. WarioWare har fått 15. januar som release i USA, så da blir det spennende å se om det fortsatt dukker opp her før jul...

En ganske svak lineup egentlig. Minner litt om DS-en i starten. Det er jo bare to (Red Steel og Wii Play) som er eksklusive spill utviklet fra bunnen av med Wii i tankene. Og ingen av dem blir vel noen AAA-titler. Ellers er vel resten hva man strengt tatt kan kalle Xbox/GC-konverteringer av variabel kvalitet...
 
SITAT(kilik @ 19.10.06, 13.36) 29284
En ganske svak lineup egentlig. Minner litt om DS-en i starten. Det er jo bare to (Red Steel og Wii Play) som er eksklusive spill utviklet fra bunnen av med Wii i tankene. Og ingen av dem blir vel noen AAA-titler.[/b]
Det er å ta hardt i.

Følgende er eksklusive for Wii når de gis ut, så vidt jeg vet:

* Rayman: Raving Rabbids
* Red Steel
* Super Monkey Ball: Banana Blitz
* Tony Hawk's Downhill Jam
* Wii Play

I tillegg kommer selvsagt Wii Sports, og Zelda, for selv om det opprinnelig var et GC-spill så er det faktisk eksklusivt ute på Wii i en ukes tid hvis jeg ikke roter.

Men neida, den europeiske lanseringa blir neppe all verden. Men med mye positive rapporter om sideretter som Super Monkey Ball og Tony Hawk tror jeg det er lurt å vente enda litt før man trekker sine konklusjoner.

Dog skal det sies at Trauma Center og Elebits bør nå lanseringa i Europa også.
 

Kilik

Lokal moderator
Joa, overdrev litt der. Men Rayman kommer samtidig ut på PS2 og Xbox, grunnkonseptet i Super Monkey Ball er nok ikke langt fra det siste PS2/GC-spillet og Downhill Jam er en spinoff på en kjent multiplatform-franchise. Lanseringen mangler originalitet, rett og slett. Jeg har gått fra svært begeistret til rimelig skeptisk til hva Wii har å tilby i første omgang... Men duverden så bra år 2007 blir for Wii...
 
Det med Rayman var nytt for meg, men det er sannsynligvis irrelevant uansett. Jeg har spilt Raving Rabbids selv, og har store vansker med å forstå hvordan det kan bli like artig på noen annen konsoll, kanskje med unntak av DS.

Når det gjelder Tony Hawk, så er det selvsagt en gammel franchise, men det er et nytt spill laget spesielt for Wii, og jeg dømmer det ikke før jeg har prøvd det.

Og til slutt: Super Monkey Ball. Igjen har jeg inntrykk av at det er lagt mer penger i dette enn man kanskje tror, og at det sånn sett er et splitter nytt spill. Det jeg derimot er skeptisk til, er om nivåutforminga endelig er bra nok til å ikke sparke beina under spillet. Har spilt Super Monkey Ball 2 på GameCube, Super Monkey Ball: Touch & Roll på DS og Super Monkey Ball Adventure på PSP hittil, og samtlige av disse sliter med å lage konsistente, rettferdige brett. Trackmania it ain't.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.