Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Cake? @ 11.10.06, 22.03) 27617
Får vanlige mennesker teste da?
[/b]
Jeg er på messa akkurat nå, og har testet Wii litt som presse (skal se om jeg ikke får rotet fram noen inntrykk etterhvert). De ryddet dem dessverre bort rett før alle de "vanlige" menneskene kom, ditto med Gears of War.
 
Fikk du testet Gears Of War? I såfall, hva synes du?
 
Siden når var Gears of War spennende i det heletatt? Har dere sett noe jeg ikke har?

Og når det gjelder Wii, så tror jeg at ingen vil gå i taket etter å ha prøvd den. Av meg selv forventer jeg ca. samme reaksjon som da jeg prøvde DS for første gang; "jøss, dette fungerer jo faktisk!". Og akkurat som med DSen så ser jeg ingen spill på launchen som virkelig tar i bruk kontrollen for hva den er verdt. Jeg ser dog langt fler titler som frister denne gangen og det vil jo selvsagt være hakket mer spennende å spille tradisjonelle spill med det nye inputet. Det jeg prøver å si er vel at det å prøve Wii for første gang neppe vil bli det samme som f.eks Mario 64, med mindre man venter med å prøve den til, tja... Mario Galaxy?
 

Kilik

Lokal moderator
For de som er interessert i hvordan norsk mainstream oppfatter konsollen, så vil det i morgen (fredag) være en demonstrasjon av Wii på NRK Frokost-TV. Kl 08.38 vil programlederne få prøve en Wii i forbindelse med Electroworld-messa.
 
Jeg var med Nicholas på ElectroWorld, og fikk testet Wii, og jeg er absolutt fornøyd med det lille jeg fikk prøvd. Jeg prøvde Ware Ware: Smooth Moves, og det er i hvert fall ingen tvil om at spillet passer perfekt til konsollen. Kontrollen virket veldig responsiv, og var utrolig gode å holde.

Jeg fikk dessverre ikke testet Trauma Centre, Wii Sports og The Legend of Zelda: Twilight Princess som også var der, for før jeg visste ordet av det, så var de fjernet. Men jeg fikk jo sett på at en del spilte, og jeg gleder meg ikke noe mindre enn før, for å si det sånn. På mange måter gleder jeg meg bare mer og mer til å få konsollen i hus.

Forøvrig hadde jeg med filmkamera på messen, og fikk filmet fra en del spill, deriblant noen Wii-spill, samt Gears of War (og sikkert noen andre titler - jeg hadde ikke full kontroll på hva Nicholas filmet), og den vil jeg sikkert kunne legge ut her når den er redigert (hvis det er av interesse).
 

Nabbe

Har fin hatt.
SITAT(Buggz @ 11.10.06, 00.04) 27493
Skal jeg stå helt alene foran EB Games i Drammen jeg da? :(
[/b]
Om jeg dreit penger skulle jeg holdt deg med selskap, men akk...

jeg hater dere.

særlig nicholas.
 
SITAT(Psycho Mantis @ 12.10.06, 20.41) 27803
Jeg var med Nicholas på ElectroWorld, og fikk testet Wii, og jeg er absolutt fornøyd med det lille jeg fikk prøvd. Jeg prøvde Ware Ware: Smooth Moves, og det er i hvert fall ingen tvil om at spillet passer perfekt til konsollen. Kontrollen virket veldig responsiv, og var utrolig gode å holde.

Jeg fikk dessverre ikke testet Trauma Centre, Wii Sports og The Legend of Zelda: Twilight Princess som også var der, for før jeg visste ordet av det, så var de fjernet. Men jeg fikk jo sett på at en del spilte, og jeg gleder meg ikke noe mindre enn før, for å si det sånn. På mange måter gleder jeg meg bare mer og mer til å få konsollen i hus.

Forøvrig hadde jeg med filmkamera på messen, og fikk filmet fra en del spill, deriblant noen Wii-spill, samt Gears of War (og sikkert noen andre titler - jeg hadde ikke full kontroll på hva Nicholas filmet), og den vil jeg sikkert kunne legge ut her når den er redigert (hvis det er av interesse).
[/b]
Bring it on.
 
SITAT(kilik @ 12.10.06, 15.57) 27773
For de som er interessert i hvordan norsk mainstream oppfatter konsollen, så vil det i morgen (fredag) være en demonstrasjon av Wii på NRK Frokost-TV. Kl 08.38 vil programlederne få prøve en Wii i forbindelse med Electroworld-messa.
[/b]
Jippii. De nøyde seg med å nevne nintendo, før de slang seg rett på utgivelsesdatoen til PS3. Jaja, har fri i dag uansett.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(kilik @ 12.10.06, 17.57) 27773
For de som er interessert i hvordan norsk mainstream oppfatter konsollen, så vil det i morgen (fredag) være en demonstrasjon av Wii på NRK Frokost-TV. Kl 08.38 vil programlederne få prøve en Wii i forbindelse med Electroworld-messa.[/b]
Nope. Wii-en(e) hadde blitt sendt ut av Norge.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Skuffende. Ikke at de folka hadde hatt noe spesielt interessant å si heller, dog.
 
Og da var filmen delvis redigert (Wii-delen kommer først, og deretter XBox 360-delen). Sikkert småting jeg kunne fjernet eller rettet på, og det er ikke all filmingen som ble helt strålende (i form av å holde kameraet i ro, for eksempel), men det får så være. Filmen gir fortsatt et lite innblikk av kommende spill til Wii og XBox 360, og ikke minst hvor dum man kan se ut når man spiller Wario Ware: Smooth Moves (det spillet må kjøpes :D ).

Enjoy! ElectroWorld 2006 - Wii & XBox 360
 

Lodin

Der Waaaah
Artige saker det der. Flere av minigamsene fra Warioware har jeg faktisk ikke sett.
Greit at jeg paster linken på SA og gir deg credit?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.