Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
SITAT(agradula @ 23.11.06, 10.48) 36332
oj.. da ble det det jeg håpet ikke skulle skje. jeg må stå i kø på elkjøp. faen. IKKE en del av planen.

snufs.

Hvilke elkjøp og butikker er det diverse folk her skal stå i kø til da?
hmm? kanskje folk kan møtes i køene og ha det morsomt med kakao og marshmellows?
[/b]
Tro meg! Det blir ikke noe tea-praty her! SHDR, Scary Paladin, Yetipants, Lodin, Elfkin og jeg har planer om å reenact'e "PS3 Kentucky Best Buy"
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg kommer til å dra tidlig til EB Games i Drammen. Jeg har forhåndsbestilt, men jeg skal være helt sikker på å få en. Gud vet hvor mange forhåndsbestillinger de har tatt i forhold til hvor mange Wii de får inn.

EDIT: Jeg kommer ikke til å stå noe sted, forhåndsbestillingene er nummerert. Jeg er nr. 18 på lista, så hvis de får inn 18 eller flere Wiis er jeg sikra en, hvis ikke er det bare bad luck for meg.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hvordan er det å stå utenfor Elkjøp egentlig? Kommer det til å være veldig mange folk som står i kø utenfor, og kommer det til å være veldig få maskiner? Jeg mener, holder det å komme en time før det åpner? Det er snakk om Elkjøp i Kristiansand... :hæ:
 
Når jeg ventet på Xbox 360 begynte folk å komme rundt 6-7-tiden, og da var det raskt over 100 stykker i køen. Tenker det blir en del nå også, siden det er såpass lite konsoller som kommer til Norge, samt at det antakeligvis blir litt billigere på Elkjøp.

Jeg kommer nok til å stå der rimelig tidlig i håp om å få gratis konsoll igjen. :$
 
Øsj for no dritt. Men uansett kommer jeg til å labbe ned og være ved Spidern rundt halv ti. Føler meg rimlig sikker på tilfredstillelse siden jeg er 14 på lista. ^_^
 
Jeg har ligger høyt på forhåndsbestillingslista hos Spaceworld. Regner med at jeg får en maskin ved launch. Det jeg er litt mer redd for er om jeg får tak i Zelda. Regner med at de ryker temmelig fort...

Hvor mye betaler dere for selve konsollen?
 
Jeg har sagt det på andre forumer...
Expert får inn 4 stk. konsoller per butikk.
Altså temmelig lite.
Pris = 2799,-
Kanskje de kommer til å skru den opp, siden folk går dit sist.
Jeg har iallefall nr.2 reservert til meg :)

Tviler på at Elkjøp, Lefdal, SpaceWorld & EB får så MANGE fler enn det..
Expert er jo tross alt verdens største elektrobutikk.
 
Jeg har ennå til gode å finne en Expert-butikk med godt spillutvalg, så du skal ikke se bort fra at det blir sendt flere enheter til de butikkene som har større spillsatsing.
 
SITAT(Joni @ 23.11.06, 14.00) 36363
Jeg har ennå til gode å finne en Expert-butikk med godt spillutvalg, så du skal ikke se bort fra at det blir sendt flere enheter til de butikkene som har større spillsatsing.
[/b]
Det er godt mulig, men så mye større antall behøver man ikke å regne med, det var poenget mitt :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Når jeg ventet på Xbox 360 begynte folk å komme rundt 6-7-tiden, og da var det raskt over 100 stykker i køen. Tenker det blir en del nå også, siden det er såpass lite konsoller som kommer til Norge, samt at det antakeligvis blir litt billigere på Elkjøp.

Jeg kommer nok til å stå der rimelig tidlig i håp om å få gratis konsoll igjen. :$
[/b]
Snakker du om Kr.Sands Elkjøp nå *føle at gulvet faller ut under føttene* :grine:
Er det slik at de åpner dørene, og så løper alle hundre inne i butikken som en bison-flokk, eller er det de som er der først som får først?
 
Jeg var på Elkjøpen i Lørenskog, men jeg regner med at det er en del som møter opp i Kristiansand også. Jeg og Psycho Mantis var de første i køen, og vi var de eneste kundene som var inne når vi handlet. Når vi var ferdig derimot, virket det som de slapp noen grupper inn om gangen, men det var ganske kontrollert. Tenker Endre kan forklare litt nærmere om det, for han var uheldigvis nummer 3.
 
SITAT(Excelsion @ 23.11.06, 13.55) 36362
Jeg har sagt det på andre forumer...
Expert får inn 4 stk. konsoller per butikk.
Altså temmelig lite.
Pris = 2799,-
Kanskje de kommer til å skru den opp, siden folk går dit sist.
Jeg har iallefall nr.2 reservert til meg :)

Tviler på at Elkjøp, Lefdal, SpaceWorld & EB får så MANGE fler enn det..
Expert er jo tross alt verdens største elektrobutikk.
[/b]
De store Elkjøp-butikkene får ihvertfall MYE mer enn 4.

Prisen er også langt lavere kan jeg si med en gang.

Og en ting til, greit at Expert annonserer med at de er verdens største elektrokjede, men dette betyr ingenting når det gjelder markedsmakt etc, siden det er er kun et samarbeid med forskjellige kjeder og frittstående butikker, og ikke èn enorm kjede. Skal man pushe mye av et produkt, er Elkjøp veien å gå, derfor får de også mange fler.
 
Jeg tror ikke jeg vil bli særlig skuffet, for jeg regner med å være først i køen. Så lenge de har 2 der skal jeg si meg fornøyd, men jeg regner med at de har godt mer enn det.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg var på Elkjøpen i Lørenskog, men jeg regner med at det er en del som møter opp i Kristiansand også. Jeg og Psycho Mantis var de første i køen, og vi var de eneste kundene som var inne når vi handlet. Når vi var ferdig derimot, virket det som de slapp noen grupper inn om gangen, men det var ganske kontrollert. Tenker Endre kan forklare litt nærmere om det, for han var uheldigvis nummer 3.
[/b]
Fjoo, jeg er rimelig sikker på at det ikke blir fullt så mange i Kr. Sand. Men jeg må nok komme tidlig ja! Og godt at de som kommer først får først ;)
Når tid kom dere da? Dvs. hvor lenge før det åpnet :p
 
Øhm, vi var der rundt ... 3. :$

Psycho Mantis klarte ikke sove, så han overtalte meg til å begynne å gå til Elkjøp rundt 2-tiden. Heldigvis gjorde vi det, for det kom to andre like etter oss, men det var allikevel litt ekstremt i og med at de åpnet klokka 10.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Joni @ 23.11.06, 14.32) 36377
Øhm, vi var der rundt ... 3. :$

Psycho Mantis klarte ikke sove, så han overtalte meg til å begynne å gå til Elkjøp rundt 2-tiden. Heldigvis gjorde vi det, for det kom to andre like etter oss, men det var allikevel litt ekstremt.
[/b]
Ooi :eek:

Sååå tidlig kommer jeg neppe :( Ble litt redd nå... Før bare håpe det holder å være der i fem-tida. Kjipt å vente lenge utafor og så får jeg ikke. Og jeg har ingen venner som har lyst på Wii som kan stå sammen med meg :(

urk :grine:
Får bare håpe det går!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.