Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Korrekt.

Men det bety at komponentkabler er tilsalgs fra starten av, hvilket er gode nyheter for en som har hdtv. 480p er ganske snasne greier. Jeg har blitt forelska i Playstation 2'en min på ny etter jeg oppdaget Shadow of the Colossus i 480p. Mmmmm...
 
Da håper jeg at Red Steel er ett av veldig få som må ha komponentkabler. TV-en min støtter bare sanne bokser som er på scart og rgb. Så vidt jeg vet så må du sette de fem ledningene rett inn i tv-en, ikke sant? Det er ikke mulig på min :/
 

Kilik

Lokal moderator
Play fjernet nylig både RGB- og Component-kablene fra nettbutikken, noe som tyder på at de ikke dukker opp før neste år.
 
Og det er null mulighet for at Wii, i likhet med 360'en, blir utstyrt med komponentkabler från början av? Helvete, da må jeg importere. Jeg vil ha Zelda i 480p! Fra dag én! You bastards!
 
Joda, det er en mulighet, men ting tyder på at det er produsert for få av dem. Er ihvertfall med på innkjøpslista for butikkene.
 
Hmm, sist jeg sjekka (sist uke en gang) var det ikke noe problem å bestille komponent- og RGB-kabler fra Bergsala.

Redigert: Bah! Eid av toget.
 
jeg hørte 2199,- når jeg spurte, men på andre siden var han ikke helt sikker.

spaceworld tar 2499,- og mpx.no tar 2599,-

så hvis elkjøp velger å gå så lavt er det ganske ekstremt/fantastisk
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Hvordan funger wii sammen med projektører, blir det tull med sensorbaren da denne er laget for midre skjermer?
 
SITAT(Trench_Rat @ 28.11.06, 01.15) 37646
Hvordan funger wii sammen med projektører, blir det tull med sensorbaren da denne er laget for midre skjermer?
[/b]
kabelen som skal kobles til wii'en er bare 3meter.

hvis man løser det problemet er nok det meste i orden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.