Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Animal Crossing > The Sims, fordi dyr > mennesker. Enkelt. :)
 
Nå trenger man ikke være redd for å at Wii-moten skal glid ut av hånda
 
Faktisk, så kan jeg nesten tenke meg at jeg gjør det samme. Blir så jævlig svett på hendene når jeg spiller lenge. Må kanskje skaffe meg handsken :)
 
Er det galt at jeg allerede har sånne hansker i svart? :blunk:
Ikke si stygge ting! Man gjør dårlige kjøp når man lever på 80 tallet og det er ikke min skyld at de hanskene enda finnes.
 
SITAT(NiloPilo @ 25.11.06, 17.48) 36930
Faktisk, så kan jeg nesten tenke meg at jeg gjør det samme. Blir så jævlig svett på hendene når jeg spiller lenge. Må kanskje skaffe meg handsken :)
[/b]
En skal ikke slå alt man makter når man spiller. Det funker helt fint med lette bevegelser.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Whats the fun in that?
[/b]
Vel, det er sikkert gøyere med kraftigere bevegelser, men det der var veldig overdrevent!!!
 
SITAT(NiloPilo @ 25.11.06, 20.23) 36948
Whats the fun in that?
[/b]
Personlig så ser jeg ikke underholdningen i å knuse en 60 tommers plasma TV, med mindre det ikke er din da, selvfølgelig. Men det kommer vel an på hvor god råd man har. :)
 
Du trenger ikke å knuse en tv selvom du kanskje drar til hardt, eller kanskje lever deg ordentlig i spillet.

Nintendo har fått en liten bom her, når det gjelder kvaliteten på den snora.

Ser jo også i de fleste tilfeller at personene som gjør det overdriver veldig. Skulle ikke være så vanskelig å lage en tråd som holder når Nintendo har kommet med en Revolusjon.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Tror promillen av folk som herper kontrollene sine på denne måten er betraktelig mindre enn dem som har herpa PS2-kontrollere ved å pælme de i veggen/gølvet når de blir sure.

Så... kraftigere snor er TOTALT unødvendig.
 
Noen som veit om det finnes noen boxing games til Wii? Det høres faktisk litt spennende ut, styrken du slår, vil komme på skjermen :D Dukke, dogde osv :D
 
Er boksing med i Wii Sports som følger med maskina. Desverre krever det både wiimote og nunchuck så ikke alle kommer til å drive med det i multiplayer.
 
Har også lest et sted at boxing er det dårligste spillet i Wii sports. Problemet var visst at det det føles feil ettersom det er null motstand..

..men allikavel, hadde vært gøy.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Er boksing med i Wii Sports som følger med maskina. Desverre krever det både wiimote og nunchuck så ikke alle kommer til å drive med det i multiplayer.
[/b]
Jaa, Wii controllere er fryktelig dyre! :(
 
SITAT(Tutankoopa @ 25.11.06, 23.28) 36982
Jaa, Wii controllere er fryktelig dyre! :(
[/b]
Nja, kommer an på hvor man kjøper de. Så fremt man slipper norske avgifter fra DVDBoxOffice (noe jeg normalt sett gjør på små pakker), så koster det ca. 295 kroner for en Wii Remote, og ca. 180 kroner for en Wii Nunchuk inkl. frakt (Nunchuk-kontrollen slipper man selvfølgelig uansett avgifter på).

Prisen er forøvrig den samme for en Wii Nunchuk inkl. frakt på Play-Asia, og Wii Remote koster ca. 310 kroner inkl. frakt på samme sted, og på Play-Asia slipper man i hvert fall norske avgifter (så fremt man sender dem en mail, og ber dem om å senke verdien på pakken ved å f.eks. halvere den).

Nå er dette forøvrig priser for amerikansk (DVDBoxOffice) og japansk (Play-Asia) Wii Remote- og Wii Nunchuk, men jeg regner med at de er sonefrie, dog, jeg er ikke sikker.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.