Jeg tror faktisk vi blir skuffet, og at Nintendo Wii blir den dyreste Nintendo-hovedkonsollen noensinne med en pris på $249. Grunnen er at Nintendo selv har sagt at den ikke vil koste mer enn $250 og da er det alltid typisk at det er rett under den prisen. I tillegg så er det ikke vits i å ligge så veldig mye lavere enn konkurrentene, og hvis de satser på verdenslansering, så kan det være greit å ikke gå i samme fellen som Xbox 360 å sette prisen for lavt og få store leveringsproblemer. Så da blir den norske retail-prisen 2190,- ifølge prisene av de forskjellige regionene basert på Xbox 360. Lanseringsdatoene blir i løpet av november en gang.
Jeg tror heller ikke vi får se noen særlig barske annonseringer. Tror det blir hovedsaklig pris, lanseringsdato, bedre bekreftelse på hvilken spill som rekker lansering og mer informasjon om Virtual Console (priser, titler og slikt). Tror ikke vi får noen store overraskelser i hvert fall. Men håper jo selvsagt jeg tar feil da. Kan jo hende vi får vite noe mer om onlineplanene til Wii også.