Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det viste seg i dag at med "sendt" så mente Komplett "egentlig ikke sendt, lol", men heldigvis hadde de faenskapen på Hamar. Jeg kjøper vanligvis ikke ekstra dyre utgaver, men...



"Nei, den der har jeg ikke noe særlig lyst på."
- Ingen noensinne

Den er massiv også. Like massiv som bildet er ræva, jeg veit. Nå skal jeg spille.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Gah! Eg likar
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
GAH

Altså.
Jeg skulle egentlig gjøre masse greier i kveld. Nei, jeg skulle visst sitte og mekke masse små, ræva Mario-baner isteden. Du går fra "nei, orker ikke..." til "...men hva om jeg prøvde å..." på noen sekunder, og så sitter du og mekker til det blir bra. Eller, ikke helt krise. Det er to ting som er skikkelig bullshit: Amiiboer låser opp kostymer og jåss, den jeg fikk med spillet åpner en helt egen supersopp som gjør Mario dritdiger og lar ham knuse seg gjennom brettet mens et falskt CRT-filter ligger over skjermen, og Link-amiiboen min låser opp... et Link-kostyme, forutsigbart nok. "Supports over 50 amiibo!" står det. Ja, det skjer nok at jeg kjøper alle dem. Den andre ræva tingen er at du ikke får leke med alt fra start av, men må låse opp ting gradvis. Dvs. en gang om dagen, i ni dager. Du må spille fem minutt hver dag for å få lov til å låse opp noe neste dag. Denne prosessen funker tydeligvis når den selv vil. Jeg har bytta dato på WiiU-en min ganske mange ganger i kveld, kan du si.

Men alt i alt, da? Du kan sitte og mekke Mario-brett til SMB1 og 3, SMW oooog øh NSMBU. Bare det i seg selv er nok. Hvor mange WiiU-spill det er verdt å kjøpe konsollen for aleine er vi oppe i nå?
 

Lodin

Der Waaaah
Oppdater spillen. Greiene med å låse opp ting over ni dager var bare ment for pressen av en eller annen grunn, men er nå fjerna.
Og siden det ikke fins noen Waluigi-amiibo driter jeg i de greiene. :ras:

E: Jo også ser jeg på kvikktitten til bomba og Girthman la ut en sopp med spørsmålstegn i SMB1 og hver gang man plukker en opp blir man om til no random karakter. Bla. amiiboene, men og Mario i en gokart og masse annet ræl.
Jo også er ikonene for å undo og slette brett tatt rett fra Mario Paint. Virker som det er mange referanser til det spillen. :yoshi:
 
Sist redigert:
Trodde aldri jeg skulle eie en amiibo men da er dette på vei :)
ARTIKKELINFORMASJON
ART.NR.
LEVERING
PRIS
ANTALL
SUM


Super Mario Maker Amiibo Limited Edition

389-7315
25 sept
599,-
1
599,-

Meget god pris syns jeg, signet opp som ny kunde hos ellos.no og fikk fri frakt hvis noen andre vil bite på. (står de sender samme dag så ikke tenk på den leveringsdatoen)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Var innom Spaceworld nå nettopp, men leveransen var fortsatt på vei til dem fra posten. I det minste har jeg holdt av en amiiboutgave til 549,- og får en telefon når det kommer frem. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
E: Jo også ser jeg på kvikktitten til bomba og Girthman la ut en sopp med spørsmålstegn i SMB1 og hver gang man plukker en opp blir man om til no random karakter. Bla. amiiboene, men og Mario i en gokart og masse annet ræl.
Jepp. Jeg har fått den der stælke-Mario-soppen, en rød Goomba og en spørsmålstegnblokk, for eksempel.

Jo også er ikonene for å undo og slette brett tatt rett fra Mario Paint. Virker som det er mange referanser til det spillen. :yoshi:
Protip: Spillet har ulik oppstartssekvens etter hvilken ukedag du spiller på. Sjekk dagens. Og så kan du for eksempel trykke på bokstavene i spillogoen når det har starta. For eksempel M-en i Mario. For eksempel.

Og tro du meg, det er bare et tidsspørsmål før Waluigi-amiiboen kommer. Jeg er EGENTLIG ferdig med amiibos, men på den annen side eksisterer det både Samus-, Toon Link-, Megaman- og ull-Yoshi-amiibos og jeg eier ingen av dem så... :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Nei. De kommer ikke til å lage en Waluigi-amiibo for Miyamoto og andre høyt oppe i 'tendo hater ham. Waa~

Men jeg fikk i det minste sjøpt spillet og jaggu sneik ikke en annen amiibo seg med.



Regelen min er at om figuren ikke er malt som dritt og har passende størrelse i forhold til brødrene så slipper den inn.
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en tubb med alle kostymene man kan unlocke enten med amiiboer eller grinding.

E: YESSSSS! 4.34 uti videoen får han Waluigi! Jeg elsker Nintendo. :yoshi:

E: Tingle! :brainfuck:
 
Sist redigert:
Hvis de gir det samme mengde kjærleik som Wind Waker HD er jeg solgt. Elsker Twilight Princess, med skavanker og det hele er det fortsatt en av mine absolutte favoritt-Zeldaer. Himmelsk musikk og stemning har mye av æren for det.

Det skal sies at pacingen er ujevn, og at spillet kunne hatt godt av en mindre fram-og-tilbake-og-fram-igjen retning på hovedstoryen, men så lenge man tar det med ro og brekker ting opp over flere kvelder går det bra. Og de siste to tredelene av spillet er bare … jeg elsker det. Så mye flott områdedesign, kontrolldesign, lyddesign, samlemani, musikk, vendepunkter, osv. Twilight Princess er skiten.
 
TP og Skyward Sword sine største problemer er hvor ekstremt lite tiltro de har til spilleren. ALT skal læres bort gjennom obligatoriske tutorial-men-vi-later-som-ikke-sekvenser og det er spesielt irriterende på nye gjennomspillinger. Det er jævla synd, for når de er bra så er de VELDIG bra.

Og jeg skal seff ha en HD-utgave.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Mario Maker får oppdatering fjerde november. Det viktigste er at man kan slenge ut checkpoints på brett og tweake åssen power ups funker. Det følger og med et brett mekka av faens Arino og man unlocker også han som spillbar karakter. Jo også kan man spille fluesmekkerspillet fra Mario Paint. :eek:
 

Lodin

Der Waaaah
Linkle er spillbar i Hyrule Warriors!!!



Desuten bekrefta Ninty at Twilight Princess HD kommer i mars og at ZeldaU skal dukke opp i 2016. Ikke så mye annet spennende på Directen. En eller annen idiot fra no jørperger som heter Cloud kommer til Smash, men hvem bryr seg?

E:
Jo også får Nippon Mother 3 på VC. Det får såklart ikke vi. Det som er dust er at spillet er helt flott oversatt og de to som gjorde det har sagt at Nintendo når som helst kan bruke greiene deres gratis. Destructoid får pluss for bildevalg.

E: What if Zelda was a girl? :brainfuck:
Viktig å legge merke til at alle de nye folka til 3DS blir DLC på WiiU så man slipper å spille møkkaversjonen

Og her er Skumringsprinsessa i HD. Ignorer musikken.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Se der ja, det er Sawano som har mekka musikken. Det forklarer en del siden han er mest kjent for låtene til animuer som Attack on Titan og Kill La Kill.
Også eier fremdeles Linkle såklart.