Worst video game ever!

#1
Siden det er et emne som tar opp den verste musikken, så tenkte jeg vi kunne ha et emne om det verste spillet ever! her kan du nevne spill som irriterer deg grenseløst, eller får deg til å sovne av kjedsomhet eller som får fram jævln i deg.

Har et spill jeg skammer meg over å ha, og det er rumble racing :yawn:
har mange flere som jeg ikke kommer på akkurat nå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Opprinnelig skrevet av Taijpei@26.03.2004, 08.16
jeg synes Kurukyrrio (eller noe sånt) på GBA
kurin-kurin?

Spill som har irritert meg noe grenseløst, pga. feil i spillmekanikken:

#1 - Dr. Radiaki (PC) (hele spillet)
#2 - Out of this World/Another World (SNES/PC) (altfor trege kontroller)
#3 - Road Runner (SNES) (altfor keitete fysikk)
#4 - Animal (PC) (hele spillet)
#5 - Bureau 13 (PC), er egentlig kanske kult, men det går ann å sette seg fast. Det er ett point & click. Det burde ikke gå ann å sette seg fast.
 
#6
*extreme pinball (psx)
*<alt som er tatt fra en film>
*<strategispill som det tar et halvt år å komme inn i, og som ikke er morsomme>
*tetris rip-offs :thumbdown:
*spill med bugs som gjør at spillet stopper opp eller ikke tåler tåler normalt bruk uten å få riper (gta <snufs> og TTT)
*spill med seriøse gameplaybugs (PoP)
 
#7
Hmmm.. har ikke spilt så altfor mange dårlige spill, og enda mindre elendige, men det måtte i så fall blitt Men In Black II ;)

Forresten, skal ikke dette under spill?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#8
Ufo:Aftermath

Dette er en av de største skuffelsene jeg har opplevd på lenge. Jeg digger de 3 første spillene (Enemy unknown, terror from the deep og apocalypse), men dette spillet er bare ræva. Gameplayet er helt sinnsykt elendig. I de gamle spillene hadde man mange muligheter i både basen og på mission, i det nye så har man så å si ingen muligheter. Managementdelen av spillet er så å si borte. I tillegg så er grafikk horribel og voiceactingen er noe av det dårligste jeg har hørt.

Begone ! :angry:
 
#9
Opprinnelig skrevet av Taijpei@26.03.2004, 09.16
jeg synes Kurukyrrio (eller noe sånt) på GBA
Kuru Kuru Kururin ?

Må bare få sagt at hvis det er det du mener så er jeg nok ikke helt enig med deg. Kuru Kuru Kururin er et svært bra puzzle. Du flyr rundt med noen slags helikoptre som snurrer rundt hele tiden. Gjelder å unngå å treffe veggene. Timing og presisjon er alt. Er det dette? (Håper det ikke er det)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#12
Opprinnelig skrevet av pkg_inc@26.03.2004, 10.38
alt som er tatt fra en film
har du kanskje glemt et lite spill som heter goldeneye?


hmm. det verste spillet jeg har vært borti er chef's luv shack. jeg angrer sterkt på at jeg betalte penger for den galskapen. cruisin' world er også et temmelig håpløst spill.


ai! jeg glemte wayne gretzcky's 3D hockey! jeg har nevnt det spillet så mange ganger, så dere vet nok ved nå hva jeg føler om det FORFERDELIGE SPILLET SOM MÅ DØ!
 
#13
Space Ace til super nintendo. :puke: Dårligere spillkontroll skal du faen meg lete lenge etter. Han hopper en time etter du har trykket jo for helvete. Selv den dag i dag da jeg tenker på det forferdelige spillet begynner det å gå kaldt nedover ryggen på meg! Hvis jeg noen gang treffer en av de som har lagd det drittspillet skal jeg faen meg voldta dem med den jævla kassetten.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Gateway666@26.03.2004, 15.58
hmm. det verste spillet jeg har vært borti er chef's luv shack. jeg angrer sterkt på at jeg betalte penger for den galskapen.
:(

Huff som jeg hatet dette spillet! Selv humoren fra serien er borte. Absolutt noe av det verste jeg har brukt penger på. Allikevel vil jeg råde alle som ser det til N64 å kjøpe det. Spillet kom nemlig kun ut i noen få betaversjoner PAL, det kom aldri til butikkene. Dermed er det verdt en god del.

Ellers vil jeg virkelig anbefale anmeldelsen Alice postet litt høyere her. Jeg har aldri spilt spillet, men omtalen er en av de beste jeg noensinne har lest! LES!
 
#19
PC-versjonen av Britney's Dance Beat. Det stinker alt annet enn silikon, og det var ikke et kompliment. PS2-versjonen er bra.