Worst video game ever!

#62
Fytti helvete som jeg blir provosert av noen av postene i dette emnet. Enkelte her bør skjerpe seg!

Soppe: :thumbdown:

Ok, du synes Half-life er kjedelig, men blir det da et dårlig spill? Half-life hadde en revolusjonerende grafikk-motor, utrolig bra AI, fantastisk lyd og en god historie. For at et spill skal være virkelig dårlig, så må det være dårlig på flere områder enn bare gameplayet (selv elsker jeg det).
 
#64
Historien er drit, det er alt for vanskelig og noen ganger så er det sånne helt teite ting du skal gjøre som du liksom ikke kommer på som gjør at du blir lei av det. CS derimot er et bra spill men det er forde det ikke er noen historie å du vet hva du skal gjøre,KILL KILL KILL KILL (Counter terrorist win).
 

EagleJin

Bear Necessity
#65
Kom akkurat på tidenes verste fighter (PSX):
Kensei: Sacred Fist (PAL). (Sorry, Cinos ) For å si det mildt, så stinker dette spillet verre. Utviklerne kunne umulig ha hørt om hastighet og gameplay da de laget dette spillet. Dette er et slikt spill jeg testa i 30 min (holdt ut så lenge fordi Red Hawk også ville teste det), og bare fordi vi skulle 'låne' det.
:thumbdown:
Skjønner ikke at det ble sagt at dette spillet var en god utfordrer til Tekken 3, og at spillet fikk 8'er og 9'er i de fleste norske (vel å merke) bladene, og grafikken lå på et nivå mellom Tekken og Tekken 2.
 
#66
Opprinnelig skrevet av soppe@01.04.2004, 16.44
Historien er drit, det er alt for vanskelig og noen ganger så er det sånne helt teite ting du skal gjøre som du liksom ikke kommer på som gjør at du blir lei av det. CS derimot er et bra spill men det er forde det ikke er noen historie å du vet hva du skal gjøre,KILL KILL KILL KILL (Counter terrorist win).
Så det du sier er at du ikke liker spillet pga. at du rett og slett ikke er god i det? jeg har aldri stått fast i Half-Life i mere enn 10 minutter av gangen. Så enten er du for dårlig for spillet, eller rett og slett for utolmodig. Half-Life er en klassiker. Den som sier noe annet fortjener deng!
 
#67
Opprinnelig skrevet av Morbo+01.04.2004, 17.30-->
<!--QuoteBegin-soppe
@01.04.2004, 16.44
Historien er drit, det er alt for vanskelig og noen ganger så er det sånne helt teite ting du skal gjøre som du liksom ikke kommer på som gjør at du blir lei av det. CS derimot er et bra spill men det er forde det ikke er noen historie å du vet hva du skal gjøre,KILL KILL KILL KILL (Counter terrorist win).
Så det du sier er at du ikke liker spillet pga. at du rett og slett ikke er god i det? jeg har aldri stått fast i Half-Life i mere enn 10 minutter av gangen. Så enten er du for dårlig for spillet, eller rett og slett for utolmodig. Half-Life er en klassiker. Den som sier noe annet fortjener deng! [/b]
Jeg fortjener en deng!

Det at et spill blir kjedelig bryr jeg meg om mest.Jeg synes det er et bra multiplayer-spill men selve spillet er KJEDELIG eller det blir kjedelig.

Sån, det mener jeg. Det er flere som ikke liker FF-serien, å den ELSKER jeg.



Smak og behag.
 
#70
Opprinnelig skrevet av soppe+01.04.2004, 18.48-->
Opprinnelig skrevet av Howie@01.04.2004, 18.41
<!--QuoteBegin-soppe
@01.04.2004, 16.44
CS derimot er et bra spill

hahaha!

Jeg gikk nesten på den aprilsnarren jeg! ;)
Det var ikke en aprilsnarr! Men Jeg synes at CS er det beste multiplayer spillet. Grunnen til at jeg ikke liker HL er forde det er så fort ( synes jeg ) å bli lei av. Punkdom finale! [/b]
:rolleyes:

Jeg ser det på deg! Jeg vet du syntes det er digg å spille multiplayer på GameCube, kom ann, innrøm det! Jeg vet at det er en spøk! :ninja:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#71
Det er riktig Howie, det var en aprilsnarr. Ja, det var det. Fortsett å si det til deg selv.


PUNGDOM FINALE!
 
#74
Opprinnelig skrevet av soppe@01.04.2004, 18.36
Det at et spill blir kjedelig bryr jeg meg om mest.Jeg synes det er et bra multiplayer-spill men selve spillet er KJEDELIG eller det blir kjedelig.

Smak og behag.
Dette har ingenting med smak og behag å gjøre. Som jeg har sagt, så skal et virkelig dårlig spill være dårlig på alle områder. Gameplay, grafikk, lyd osv. Half-Life var i sin tid teknisk veldig imponerende, derfor kan man ikke kalle det for det verste spillet noensinne, siden det er lagt masse arbeid i det. Greit, du synes at det er kjedelig, men du kan ikke motsi at Half-Life var revolusjonerende.
 
#76
Hmm... spill som jeg angrer på at jeg har kjøpt er:

-The getaway :doh:

-summoner2 <_<

-Eye Toy: play :evil:

resten av spillene mine syns jeg er ganske kule, men ikke nå lenger.. :shifty:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#79
Hulken er vel ikke noe av det verste du har prøvd? Er jo litt moro med masse knusing, og tøff måte å få ut sinne på :rolleyes: