Worst video game ever!

#41
Opprinnelig skrevet av GarlandG+27.03.2004, 08.18-->
<!--QuoteBegin-JunJun-Pe
@26.03.2004, 16.18
Space Ace til super nintendo.  :puke: Dårligere spillkontroll skal du faen meg lete lenge etter. Han hopper en time etter du har trykket jo for helvete. Selv den dag i dag da jeg tenker på det forferdelige spillet begynner det å gå kaldt nedover ryggen på meg! Hvis jeg noen gang treffer en av de som har lagd det drittspillet skal jeg faen meg voldta dem med den jævla kassetten.
Space Ace hadde jeg på PC for mange år siden. Skjønte ikke dritten av spillet, så jeg kom meg aldri lenger enn det andre skjermbildet. Høres ikke ut som jeg gikk glipp av noe særlig. [/b]
Space Ace til SNES og PC er to HELT forskjellige spill. Det til SNES suger rævv, fordi det bare er en latterlig dårlig platformer. Men originalen, som kom på amiga/pc/LD er utvikla av han duden som lagde Dragon's Lair, Don Bluth het han vel. Samma karn som har laga tegnefilmene The Land Before Time, eller Lillefot som den heter på norsk. Gameplayet er vel ikke så bra, siden det bare gikk ut på å trykke riktig vei til forskjellige tider (vanskelig å forklare, men de som kjenner spillet veit hva jeg mener), men spillene ser ut som tegnefilmer, noe som gjorde spillopplevelsen helt sinnsyk når jeg tenker tilbake til tidene jeg spilte dem. En ting til, disse spillene ble laget på tidlig 80 tallet, men alikevel har de "nettopp" (ca 2 år sia) blitt utgitt på nytt i DVD-kvalitet, så du kan spille de med dvd-kontrollen og greier. Jeg har vært ihuga fan av disse spillene...men når jeg spiller de igjen idag er det egentlig bare nostalgien som tar overhånd, sånn ellers blir de kjedelige...Men animasjonene er topp da!

Vel, dette ble helt motsatt av det emnet egentlig handler om...

Dårlige spill:
Som en eller annen sa, UFO:Aftermath...herregud. Etter jeg leste om at dette spillet skulle komme, gikk det for meg, pga de 3 første spilla er noen av spillene jeg har lagt ned mest tid på. Men satan å skuffa jeg blei når jeg prøvde Aftermath.
Grunnen til at det ble så rævva var vel det at spillet egentlig bare var et annet spill, men så kjøpte de opp rettighetene til det nye UFO-spillet, mekka om litt på story osv, og klistra på UFO-navnet. Men alikevel, som Morbo sier, det er snakk om de DÅRLigste spillene noensinne, og dette kvalifiserer vel egentlig ikke til det, bare det at forventningene mine var så høye her.

Jeg husker jeg spilte et platform-spill til SNES hvor du styrte han tigern i HoneyCorn-frokostblandinga. Det var noe av det seigeste av kontroller jeg har vært borti, elendige animasjoner og det som verre er.

SimCopter er òg en god kandidat, der du kunne fly over byene du laga i SimCity. En god idè, men satan så løent gjennomført.
 
#42
Opprinnelig skrevet av Shadar@29.03.2004, 12.20
Vennligst prøv å tenke lenger enn å bashe moderat gode spill som ikke tiltaler dere. Det neste blir vel at dere sier Shenmue eller Mighty Bomb Jack er dårlig.
Jeg som hadde tenkt å skrive FFX her....
Jeg sier det allikevel jeg. :unsure:
 
F

Fanta Boy

Gjest
#43
Duke Nukem Land of the Babes, det suger HARDT!
tIME tO kILL er veldig tøft. Har ikke hat så veldig sans for de spilla,
Likte best Duke Nukem 3D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#45
Rex Ronan: Exsperimental Surgeon (SNES)

Et spill utgitt som antitobakkpropaganda. kan det være morsomt? Svar: NEI
For det første er konseptet helt fantastisk, man spiller som en kirurg som på fantastisk vis "opererer" seg selv ned til miniatyrisk størrelse for deretter å gå inn i kroppen (futurama...) til en tobakkskadet mann i et forsøk på å renske lungene hans, samt bekjempe diverse beist og roboter. (ja, mekaniske inretninger inne i mannens kropp) Det hele er videre forsterket med elendig kontroll, samt to meningsløse måter å sparke på, noe som er helt overflødig da man har en langt mer effektiv laserriffle.
I tillegg må man svare på spørsmål om tobakkskader ol. for bonuspoeng. Hurra... ikke?
Legg så til et helt horribelt lydspor og vi har en vinner.


Carmageddon 64 er en annen sak men det vil jeg ikke gå inn på i frykt for å rippe opp i de psykiske lidelsene det påførte meg den lille tiden jeg eide det *grøss*
 
#47
Ultima (Det aller første) til PC.. Greit nok spillet er gammelt men der får finnes grenser for hvor kjedelig, forferdelig og fantasiløst et spill fysisk mulig KAN være..
 
#48
Folk her inne må vel ha spilt dårligere spill enn FFX?? Det er jo klart og tydelig at det er blitt lagt tid og penger i det spillet, det er ikke noe møkka hastverksspill!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#51
Tror altfor mange i dette emner bare oppgir et spill de er sterkt imot uten å nødvendigvis synes det er dårlig.
Kjenner til den typen som fant ut at de ikke kan være Snake i MGS2 og plutselig finner ut at de skal gi det 1/10 i alle omtaler og kalle det PS2s dårligste spill. Drittunger...

Værste spillet jeg har vært borti må være... Er litt usikker, men Shrek (XBOX) scorer ikke akkurat toppkarakter...
 
#53
Rampage var jo kjempegøy! Særlig på Commodore 64 og Amiga!

Sjarmen var selvsagt borte i de nyere spillene...

Men noe av det verste jeg har spillt... hmmm... av nylige spill må det være Barbarian eller Celebrity Death Match på Xbox. Heldigvis lastet jeg ned disse, men de var i hvertfall ikke lenge på HD'en før de ble slettet.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#54
Universal Studios-spillet til Gamecube er rett og slett en slik tittel som gjør at når jeg ser den i en butikkhylle vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Alice og Rube: Yay, endelig noen andre enn meg som vanker Game-Revolution! Og ja, den anmeldelsen er sjitmorsom. :D

Hmm.. Verste spillet jeg kommer på for øyeblikket er vel
Donald Duck: Quack Attack
Fy faen, for et råttent spill. Kort og uinterissant. Angrer... :$
 
#56
Siden du har oppdaget at det var kort så har du altså rundet et spill du hater så intenst?

hmmm...
 
#60
Opprinnelig skrevet av Gateway666+26.03.2004, 15.58-->
<!--QuoteBegin-pkg_inc
@26.03.2004, 10.38
alt som er tatt fra en film
har du kanskje glemt et lite spill som heter goldeneye?


hmm. det verste spillet jeg har vært borti er chef's luv shack. jeg angrer sterkt på at jeg betalte penger for den galskapen. cruisin' world er også et temmelig håpløst spill.


ai! jeg glemte wayne gretzcky's 3D hockey! jeg har nevnt det spillet så mange ganger, så dere vet nok ved nå hva jeg føler om det FORFERDELIGE SPILLET SOM MÅ DØ! [/b]
crusin' usa var heller ikke så bra, mildt sagt..