Worst video game ever!

#82
Final fantasy serien
counter strike
Max payne 1&2
Thief
Deus ex 1&2
Battlefield serien
command and conquer serien..

huff det er så mange elendige spill at jeg nøyer meg med disse verstingene!























Hehe, bynte å lure nå va det er slags tulling som mener det er ett dårlig spill?...

nei det dårligste ever er kansje ubu eller va det heter på pc...

spilte ett surfespill for ett par år siden, det er nok topp 3 dårligste det å.

å the sims er vertfall ikke jeg noen stor fan av! når skal de innse at det er på tide å gå videre til ett nytt prosjekt. makan til melking for alt va det er verd har jeg aldri sett før... åsså er det ikke noe bra til å bynne med. er som å spille big brother med tegneserie figurer å big brother er kjedelig. gidde å sitte å se på en gjeng med tullinger når de lager mat å vasker å prater drit. har det mere morro med å telle flisene i taket.
 
#83
Det er få spill jeg angrer på at jeg har kjøpt, men det er noen:

- True Crime: Streets of LA
Hadde store forventninger til dette GTA lignende spillet, men de forventningene raste i grus da jeg begynte å spille det. Jeg klarer ikke helt å forklare hvor dårlig spillet er, men ser ikke en positiv ting ved spillet. Et skikkelig dritt spill!

- Die Hard: Vendetta
I likhet med spillet ovenfor, har jeg også dette spillet på GameCube. Og også dette hadde jeg en god del forventninger til. Men til liten nytte. Spillet, etter min mening, føyer seg inn i rekken som tidenes værste spill. Musikk, grafikk, story og gameplay er til å begynne å grine av. Jeg blir kvalm!

- Final Fantasy: Crystal Chronicles
Dette er en spinn-off Square-Enix kunne klart seg godt foruten. Ikke misforstå, spillet er bra på mange måter, men et final fantasy spill man må tving seg selv til å ta frem hører ingen steder hjemme. Grafikken er topp, men utover det er det meste helt på trynet. Musikken, som i de fleste nyerer FF-spill er helt topp, er helt på trynet her. Det er den samme musikken som går om og om igjen. Storyen holder helder ikke mål sammenlignet med vanlige FF-spill. Rett og slett et tragiskt spill.
 
#84
Opprinnelig skrevet av Neptun@17.04.2004, 08.45
- Final Fantasy: Crystal Chronicles
Dette er en spinn-off Square-Enix kunne klart seg godt foruten. Ikke misforstå, spillet er bra på mange måter, men et final fantasy spill man må tving seg selv til å ta frem hører ingen steder hjemme. Grafikken er topp, men utover det er det meste helt på trynet. Musikken, som i de fleste nyerer FF-spill er helt topp, er helt på trynet her. Det er den samme musikken som går om og om igjen. Storyen holder helder ikke mål sammenlignet med vanlige FF-spill. Rett og slett et tragiskt spill.
Hvis du er FF- fan, og fortsatt venter et godt spill ut av FF: CC, tror jeg du bare blir nødt til å tenke deg at det ikke er et FF- spill. Bare late som om det er noe annet.
 
#85
Duke Nukem Manhattan Projekt er noe av det dårligste spillet jeg har prøvd.
Trudde det var bra siden det forrige Duke Nukem var så bra, hadde egentlig stooore forventninger til Duke Nukem Manhattan Projekt :(
 
#86
Det dårligste spillet jeg har spilt er Starblade Alpha, som faktisk var det første spillet jeg kjøpte til Playstation. Jeg ble sittende å spille demoen som fulgte med Playstation'en istedenfor...
 
#87
Mortal kombat:mythologies, er det dårligste spillet jeg har spillt....helt tragisk
:puke:
 
#88
Alle Lego spilla...... Desverre har jeg ett... :puke:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#90
Hvis det er ett spill jeg skal føle de t nødvendig å kaste

på bakken å hoppe oppå cd'een til den blør, er "Jackie Chan stuntmaster".

Maken til rævva spill, kommer en sjeldent over. At spillet er gammelt og til gode gamle

playstation, dekker ikke over for at jeg kaster opp hver gang jeg ser coveret i hyllen. Det

eneste som kan tolkes som det festlige i dette spillet er stemmen til Jackie Chan, og det

som utgjør dette er at det viser hvos teit han og hele spillkonseptet er. Så jeg anbefaler

alle til å rive det ut av butikkhyllen(du finner det neppe der lenger) kaste det ut på

bakken, hoppe på cd'en og spytte på den.
Jeg skjønner nå hvorfor han jeg lånte

spillet av sa, "du får det, jeg vil ikke ha det" da jeg skulle låne det.
 
#91
det har du så inderlig rett i, "jackie chan stuntmaster" er et av disse spillene med "tøft" navn, men som egentlig fortjener en plass på søppeldynga, så gale er det virkelig, har fortsatt traumer etter det spillet, etter at jeg prøvde det hos en kamerat..... jeg skal saksøke ham som lot meg prøve det!
 
#92
Opprinnelig skrevet av magicollie@19.04.2004, 20.10
Ahhhhhh, lego spilla er nok ikke de skarpeste knivene i skuffen for å si det mildt!
Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen ser jeg... :shifty:

Tror Summoner2 er det dårligste spillet jeg har spilt. Redigerer når jeg kommer på noe verre.. :puke:
 
#94
Tro det eller ei, men det verste spillene jeg har spilt er GTA og GTA VICE CITY.

Jeg vet mange er fans av det, men jeg klarer bare ikke å se hva som er så bra med det. Elendig framerate, kjedelig gameplay.

Det finnes sikkert dårligere spill, men når man tenker på hvor oppskrytt dette spillet er (i følge min mening) kommer det på WORST GAME lista mi.