WoW Chars

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har akkurat blitt level 33 warrior, men jeg føler fortsatt ingen trang til å slutte å spille på den karakteren...

Oppdatering:
Opprinnelig skrevet av Con Dar@24.01.2005, 08.05
Navn: Condar
Rase: Human
Klasse: Mage
Level: 38
Enchanting/tailoring
Server: EN Final Beta Test 3

Navn: Gorkh
Rase: Undead
Klasse: Warlock
Level: 12
Herbalism/alchemy
Server: EN Final Beta Test 3

Navn: Condar
Rase: Dwarf
Klasse: Hunter
Level: 10
Skinning/leatherworking
Server: EN Final Beta Test 27
167700​

Navn: Mogustrid
Rase: Night Elf
Klasse: Druid
Level: 42
Skinning/leatherworking
Server: EN Final Beta Test 6 (PVP)

Navn: Messorer
Level: 17
Herbalism/alchemy
Server: EN Final Beta Test 6 (PVP)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Navn: Chiraphue (uttales "sjiraff" ;) )
Rase: Tauren
Level: 5 (begynte i kveld)
Server: EN Final Beta 19

Tok bare bilder rett fra spillet, orket ikke mekke på dem noe.

PS: Hvordan tar man skjermskudd direkte i WoW? Fant det ikke ut, så jeg brukte Fraps for disse to...

Opprinnelig skrevet av Montana@31.01.2005, 18.50

Jeg vil også følge trenden med slikt bilde! :D
171803​
ahh, skulle ønske jeg hadde min rouge enda... :)
Hadde en level 35 gnome rouge eller har den enda men PCen min sto litt
utsøtt da jeg fikk bank av en druid så sparka jeg til den så den falt og nå funker den ikke.
Får ikke den nye PCen jeg bestillte hos flexi data før den 5/feb nå :((

jeje, uansett noen her som har tenkt til å bruke speedhacks den siste dagen i OB?
Hvis noen har en høy war eller pld plis lag en vid, jeg hadde tenkt til å lage en vid
med speedhacks selv i den amerikanske betaen den siste dagen også men da måtte jeg på
kurs og nå får jeg ikke gjordt det i EU OB heller :(

Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.01.2005, 22.18
Navn: Chiraphue (uttales "sjiraff" ;) )
Rase: Tauren
Level: 5 (begynte i kveld)
Server: EN Final Beta 19

Tok bare bilder rett fra spillet, orket ikke mekke på dem noe.

PS: Hvordan tar man skjermskudd direkte i WoW? Fant det ikke ut, så jeg brukte Fraps for disse to...
171884​

Det skal funke ved å bare trykke på print screen, funker flott her... Ta en titt på key bindings om du ikke har gjort det da...

Og LripTrip maser fortsatt om sin imaginære OB verden... Speedhacks er utrolig lame må jeg si... Kan du ikke bare referere til det som FB altså Finale beta istede for open beta?

SHDR

Gullmedlem
Jeg driver rundt som alven Shehdarr, et lite kompromiss da spillet ikke ville spise She'darr eller noe annet med spesialtegn. Trist. Jeg er druid, og jeg har ærlig talt ikke satt meg inn i det hele på noen måte. Jeg driver rundt og dreper vilt og slakter edderkopper og tar oppdrag som føles mistenkelig som jobber (og jeg vil ikke jobbe når jeg spiller spill) mens jeg venter på å levelle opp så mye at jeg kan bli med de store gutta på tokt. Det er kanskje litt for tidkrevende og litt for lite moro for meg, særlig siden battlesystemet gjør en hederlig innsats i å suge stor pikk. Jeg håpet på noe litt mer inspirerende enn gode, gamle trykk-vent-vinn, som i utgangspunktet var grunnen til at jeg aldri gadd mer AO eller SW:G. Men, når det sosiale sparker inn og Yetipants og jeg legger verden for våre føtter, skal jeg ikke nekte for at det kan bli veldig, veldig fornøyelig. Håper bare ikke det tar for lang tid, og for mye grinding, før jeg når det punktet.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
"Trykk-vent-vinn" er bare tilfellet for de første par levelene, siden man med tiden får huka tak i mange forskjellige teknikker. Jeg er lvl34 rogue, og har brukt mer enn to icon-rader for å få plass til det jeg trenger. Man blir etter hvert avhengig av å bruke taktikker dersom man vil ta større ting enn badekarsedderkopper, og generelt overleve. Ditto detsamme gjelder ikke minst pvp.

Opprinnelig skrevet av The Creature+31.01.2005, 23.50-->
Speedhacks er utrolig lame må jeg si...
171913​
[/b]
Japp og du blir banna derfor bruker du dem siste dagen I betaen.

<!--QuoteBegin-The Creature
@31.01.2005, 23.50
Kan du ikke bare referere til det som FB altså Finale beta istede for open beta?
171913​
Trodde ikke det var et ord i det engelske språk som het finale.,.

Men hvis du mener final-beta, så jo jeg kan det men det er fortsatt det som ville
ha blitt kallt OB i et vilket som helst annet spill. Den eneste grunnen til at de ikke kaller
det OB er fordi de i den amerikanske OBen var for stor pågang til å slippe alle
som ville inn. Og ikke spørr meg om hvorfor jeg kaller det OB igjenn jeg har fortalt
deg det før.

Det er ikke ord i det norske språk som heter vilket, spørr og igjenn heller... Så ikke begynn med å gå løs på mitt språk.

Alle som ville inn i den US Open kom ikke inn, der var det førstemann til mølla, akkurat slik som nå, og uka før OB var det stress-test der de som ville betale en liten sum kunne komme inn... Og du har ikke forklart hvorfor du kaller det ob, annet at du mente at open beta kom etter final beta...

Opprinnelig skrevet av LripTip@02.02.2005, 17.48
Trodde ikke det var et ord i det engelske språk som het finale.,.
172138​
Da tok du grundig feil.

Uansett, min character:
Nick: Agahnim
Level: 11
Class: Warrior
Server: PvP 5

min char:

rase: nightelf
navn: Illitar
klasse: druid
server: PvP 8

jeg har en dwarven hunter i lvl13 og en human warrior i lvl 11, men nightelfen er den eneste jeg spiller på nå

EDIT: glemmte å si at ngihtelfen er i lvl11

Opprinnelig skrevet av The Creature+02.02.2005, 19.17-->
Det er ikke ord i det norske språk som heter vilket, spørr og igjenn heller... Så ikke begynn med å gå løs på mitt språk.
172186​
[/b]
går ikke løs på ditt språk men når du bruker et ord for å understreke et poeng
forventer jeg at det er skrevet riktig.

@02.02.2005, 19.17
Alle som ville inn i den US Open kom ikke inn, der var det førstemann til mølla, akkurat slik som nå
172186​
men det visste de ikke da... som du hadde sett at jeg understreket hvis du leste
inlegget mitt før du svarte --> +1

Opprinnelig skrevet av LripTip+05.02.2005, 13.38-->
@02.02.2005, 19.17
172186​
173402​
[/b]
Du motsier deg selv.

men det visste de ikke da... som du hadde sett at jeg understreket hvis du leste
inlegget mitt før du svarte --> +1
Du din dumme idiot, jeg håper du leker...

Det var en grunn til at folk ble oppfordret til å betale en viss sum for å komme inn i stress test, nemlig fordi de sa at ikke alle kom inn i open beta...
Det eneste du gjør er å finne på ting og gjenta det for deg selv helt til du tror på det selv...

Consider yourself nerfed!

Det var for det første en typisk typo, og jeg forventer at du som en nordman kan norsk bedre enn du kan engelsk, hvertfall når det gjelder såpass normale og godt brukte ord som hvilket, spør og igjen...

Eller er du kanskje en av disse? Gå å kjøpp mellk, hr har u femm kronner!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.