WoW Horde VS Alliance

Ja hvilken liker du best?

  • Alliance

    Stemmer: 0 0,0%
  • Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Skal prøve begge

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#61
Opprinnelig skrevet av eivind2k@24.02.2005, 04.09
Jeg vet, jævla jødeneser.

Uansett, topic of the day:

JEG HATER TAURENS!

Idag questa jeg rundt darkshore, lvl 16, så ble jeg ambushet av tre taurens som drepte meg... Minst 10 ganger på rad. jeg klarte til slutt å  komme meg unna. Disse var lvl 30 - 40

Det jeg nå sitter igjen med er et grusomt hat mot taurens, og horde generellt. Dere kan tenke dere hvor mye jeg gleder meg til å voldta low-level Taurens. ARGH. :pirat:
Igår ble jeg eid av en lvl. 25 (elite) NPC-Tauren rundt Loch Modan. Fyffan, det var frustrerende.
 
#62
Kozeloz: Ja for faen, argh.

Jeg fikk ut litt agresjon i dag, det var deilig.

En lvl 20 tauren lurte seg inn i Darkshore. Jeg og to andre (lvl 19 og lvl 17) voldtok han så det sang, det var utrolig deilig. Men jeg ville sannsynligvis ikke ha gjort det om han hadde satt seg ned/vært litt ydmyk.
 
#63
Eivind, snill hunter som absolutt IKKE bruker enhver mulighet til å ganke store Taurens ... jada.

:D
 
#64
Opprinnelig skrevet av eivind2k@24.02.2005, 14.16
Kozeloz: Ja for faen, argh.

Jeg fikk ut litt agresjon i dag, det var deilig.

En lvl 20 tauren lurte seg inn i Darkshore. Jeg og to andre (lvl 19 og lvl 17) voldtok han så det sang, det var utrolig deilig. Men jeg ville sannsynligvis ikke ha gjort det om han hadde satt seg ned/vært litt ydmyk.
181269​
Det så jeg =P Men dere drepte han rett før jeg fikk deltatt.

Var og en NPC som drepte en lvl 32 tauren. Jeg kom dit akkurat når NPC'en stakk av og stilte meg ganske tilfeldighvis over den døde kroppen. Så ser jeg det står i general chat "OMG that lvl 15 hunter killed the tauren"

:ler: Jeg tar cred fra NPC's. Yea
 
#65
Haha, I natt raidet vi Lakeshire med guilden vår, det var meget funny... Det blei skikkelig war, men merklig nok så traff jeg hele tida på en lvl 50 homoalv druid med full force, og drepte han med min 36 tauren shaman... Vi hadde også med oss en del 40+ hadde vel 3 stykker med mount...
 
#66
Opprinnelig skrevet av eivind2k@24.02.2005, 04.09
Jeg vet, jævla jødeneser.

Uansett, topic of the day:

JEG HATER TAURENS!

Idag questa jeg rundt darkshore, lvl 16, så ble jeg ambushet av tre taurens som drepte meg... Minst 10 ganger på rad. jeg klarte til slutt å  komme meg unna. Disse var lvl 30 - 40

Det jeg nå sitter igjen med er et grusomt hat mot taurens, og horde generellt. Dere kan tenke dere hvor mye jeg gleder meg til å voldta low-level Taurens. ARGH. :pirat:
181178​


Darkshore.. Alliance territory, altså du angrep dem.
De kan ikke drepe deg uten at du angriper dem.
 
#68
Tror vi at Eivind klarer å bruke slike avanserte kommandoer? Tok han en stund å skjønner hvordan man whisprer tilbake. :p
 
#69
Altså, jeg lvler fortere enn det du gjorde din bæsj.

Og dessuten så var det faktisk nærmere Menathill vis jeg husker riktig, jeg angriper ikke lvl 30 Taurens som lvl 15.

Kozeloz, sier litt om hvor du er i livet, spilt 3 uker og er lvl 30, jeg har spilt 4 dager og er lvl 21.
 
#70
Ja, det sier vel litt om hvor du er i livet ... ?

:D
 
#71
Opprinnelig skrevet av eivind2k@26.02.2005, 03.13
Altså, jeg lvler fortere enn det du gjorde din bæsj.

Og dessuten så var det faktisk nærmere Menathill vis jeg husker riktig, jeg angriper ikke lvl 30 Taurens som lvl 15.

Kozeloz, sier litt om hvor du er i livet, spilt 3 uker og er lvl 30, jeg har spilt 4 dager og er lvl 21.
181907​
Det er da du opplever hvor lang tid det tar å gå fra 20 til 30...
 
#72
Jeg er klar over det, men to uker? meh, med aktiv spilling går du opp 1 1/2 lvl per dag.
 
#73
Jeg gleder meg litt til senere idag. Jeg skal jakte litt på Robert. :trollmann:

Kose da ... skal bare kose.
 
#74
høhøh, din lille kåting:) Jeg skal pwne deg!!

men vet ikke om jeg får spillt så mye i dag...
 
#75
Nei? Jeg ble jo level 32 bare for deg, shaman-furryen min. :(
 
#77
bah, nådde 32 med min NE druid og bestemte meg for å starte på en dwarf hunter. lvl 14.
ellers så har jeg en lvl 21 tauren shaman...
synes det går fort og lvle jeg, på druiden tar jeg 2-3 lvler hver dag, men så har jeg en guild med masse high lvl folk som hjelper meg med vanskelige ting :p
tror jeg spiller litt for mye, men det går heldigvis ikke ut over skolen. ikke så veldig i hvertfall...

edit: skrev visst i feil emne :s
blir så forvirra av alle WoW emnene
 
#79
Hmm. Ble nettopp ganket av tre tøffe taurens. Særlig kult var det ikke. Jeg hadde til og med latt de være i fred når de questet tidligere. Var i Hillsbrad, og homoene Brom Trym og Lrym kom og pulte meg.
Hehe, tenkte jeg. De var tøffe.

Snikete snikmorderen som jeg er så snek jeg meg etter Brom i yeti hulen, letet i to minutter etter ham og når jeg fant den kua, vel ... det føltes godt at han levde i fem sekunder etter jeg angrep. :D Var ikke stealtha når jeg angrep engang. Det at den stygge rævva hans var 28 har INGENTING med saken å gjøre. :D
 
#80
Egentlig så lige eg Tauren, Trolls, Dwarfs og Night elfs, mn så lige eg best Tauren då!:p så d blei Horde, drepte ein high lvled gnome rogue me Tauren shammy då:p