WoW Server

Drauden

SGs kollektive lillebror
#41
Opprinnelig skrevet av Black_Ni@14.02.2005, 18.50
OK da har jeg byttet server til Dunemaul fordi population på BB ble så "#¤%&/( høy. Vi har laget guild her også.
177604​
Må man starte karakteren din på nytt når du skifter server?
 

Sancti

Terrorkatt
#42
Ja, i hvert fall foreløpig. Hadde vært fint om de kunne få til noe som lignet Worldpass i FFXI, men det spørs.
 
#43
Worldpass er at du kan lage en karakter på en annen server, ikke at du kan flytte karakterer...
 

Sancti

Terrorkatt
#44
Ikke? Kanskje jeg blandet, da. Man fikk i alle fall tilbud om å flytte karakteren over på en annen server da den jeg var på var overbefolket. Kanskje det ikke var worldpass likevel, husker ikke hva det het. Da mistet man i alle fall ikke det man hadde spilt så langt.
 
#45
Slutt å prate om å skifte server, og heal meg, bitsj!


:flau:

On topic: Jeg er Jarlaxle, på Burning Blade; spillegalserveren over alle.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Sancti@15.02.2005, 16.28
Ikke? Kanskje jeg blandet, da. Man fikk i alle fall tilbud om å flytte karakteren over på en annen server da den jeg var på var overbefolket. Kanskje det ikke var worldpass likevel, husker ikke hva det het. Da mistet man i alle fall ikke det man hadde spilt så langt.
177967​
Det var World Emigration, noe WoW ser ut til å trenge.
 
#47
Er ikke mange norske på burning legion ser det ut som :(
På Stormscale er det noen norske, men er usikker om jeg gidder å spille undeaden, er level 11 der og 18 (under 1k -> 19 ) på Elfen
 
#48
Det er vel fordi det er Burning Blade de norske er på...
 
#49
Det er vel over 35 norske i guilden til meg og montanah på Stormscale. Så det er en del norske der og.
 
#50
ingen som spiller på azjol-nerub? :(
det er riktignok en normal server, men det er bedre enn de overbefolka pvp serverne :p
har guilden min der...
 
#51
Lurte på om serveren noen gang kan bli full?

og vis jeg skal spille på burning blade, er det innloginga som tar tid eller kan jeg risikere å bli logga ut sånn plutselig under spillinga?
 
#52
Du kan ikke bli logga ut, men kan risikere og vente en stund på å komme inn.

Hvis du ikke kjenner noen du absolut skal spille med vil jeg fåreslå en PvP server med teksten LOW bak, der er det aldri kø, og de er somregel veldig stabile

f.eks serveren Sylvanas
 
#53
Eller deathwing.
Har aldri problemer med å komme inn på den :D
 
#54
Jeg har egenlti litt lyst til å spille på Burning blade, siden det er en del jeg hvet om som spiller der=)

Men den er vist veldig ustabil den da.:(
 
#55
Spiller på Hellscream, så vidt jeg vet veldig bra her. Viser grønt hele tida, aldri lagga. Aldri vært tilfelle at jeg må vente for å logge på. Har 4 lowlevel char. her. :ninja:

Har ikke spilt på noen annen server, så vet jo ikke om det kan være bedre noe annet sted. Det er i hvertfall ikke noe jeg kan klage på her enda :tommelopp:
 
#56
har en undead priest på sylvanas, lvl 11 :kul:
spiller alle alliance eller...?