X06 - Microsofts europeiske event

#25
Jeg sverger på at jeg hørte i bakgrunnen av Lost Odysse demoen: "This is a dissapointment".

100% sikker på at noen sa det.......
 

Kilik

Lokal moderator
#28
Halo Wars er en RTS-spinoff så vidt jeg vet.

Jepp, imponerende greier. Ingen superoverraskelser, men MS har en meget solid line-up på alle fronter: GTA IV med eksklusive storymissions, Banjo og Viva Pinata for familen, to lovende JRPGs, Peter Jackson med på Halo-laget, Doom, Lumines og Sensible Soccer på arcade, Bioshock, Halo 3, Halo Wars, Splinter Cell 5, Alan Wake... Fikk ikke akkurat mindre lyst på X360 etter dette...

HD-DVD-addonet med fjernkontroll og King Kong til under 2000 kr. er det heller ikke mye å si på. Joda, totalt blir det omtrent like dyrt som en PS3, men her har man i alle fall valgmuligheten.
 
#29
Halo Wars trailer i 720p ute på MarketPlace. Regner med vi snakker om et RTS-spill?

Les mer her hos Bungie.

Mircrosoft leverte varene i dag, det er helt sikkert! Kommer til å laste ned hele konferansen å se den en gang til, så snart den er ute. Live-streamen hadde mildt sagt et lite bilde.
 
#33
Og Aleks har nok engang bestemt seg for å gå for Xbox 360. Og hvor lenge kommer denne bestemelsen til å vare?

Tja..til neste MGS 4 trailer kommer ^_^

Så det er bare jeg som ikke er positiv til Halo Wars? Okay, det er Bungie, men det er fremdeles et RTS - spill til konsoll, og som kjent tidligere er ikke RTS og konsoll verdens beste kombinasjon.

btw,

/misunnelig på alle med Xbox 360

/glede seg til å kjøpe
 

Kilik

Lokal moderator
#34
Bungie har ikke noe med Halo Wars å gjøre. Lages av Age of Empires-folka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
SITAT(Aleks @ 27.09.06, 19.25) 25366
EDIT: Han sa Nobou Uematsu feil XD![/b]
Og du skriver det feil. :p

På-emne: Marketplace skal sjekkes ut... nuh. Kanskje jeg til og med kjøper Doom, som den mongohora jeg er. >_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Hvis du sier hvilket Doom som følger med der, så kanskje noen kan svare på det.
 

Kilik

Lokal moderator
#40
Nei, det er ikke det samme har jeg hørt. Dette skal ha bedre grafikk og kontroll, samt multiplayer. Doom som fulgte med Doom 3 var jo bare en ren konvertering hvis jeg husker rett.