X06 - Microsofts europeiske event

#44
SITAT(Thinaran @ 27.09.06, 19.29) 25405
€199 for HD-DVD-addon pluss HD-utgave av King Kong var jo ikke så verst. Eller er jeg teit? :$
[/b]
Jeg synes det er helt konge. King Kong har jo ikke vært annonsert for HD-DVD før heller, så da ble det to gledelige overraskelser. Dette er et kupp for alle som har 360.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#48
Sjekk ut hvordan jeg dukker opp helt uten videre for å hore den togulykken av en spillside jeg har klart å stable på beina!

Halo Wars-traileren ligger også på hjemmesiden til Halo Wars, blant annet i HD-oppløsning. I tillegg finnes det et par fete wallpapers der, samt bittelitt FAQ.
 
#49
I og med at det bare var en film så kan jeg ikke helt si at jeg syntes det så fett ut... Gi meg gameplay...
 

Kilik

Lokal moderator
#50
Det er ikke slutt ennå:
SITAT
Microsoft's Ken Lobb is here, as is Lionhead's Peter Molyneux, who revealed to us earlier in the evening that he'll present Fable 2 tomorrow afternoon.[/b]
 
#52
Beste nyheten fra X06 pressekonferansen for min del...

DAMDADA!!! :D Sensible soccer kommer på XBLA, husker som i går hvor moro dette var på Amiga. Blir suverent, i tillegg har det jo selvfølgelig støtte for flerspiller på Live :D
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Ikke mye europeisk, men her er hva den japanske sjefen har å si etter TGC:SITAT
Japanese consumers are somewhat reluctant to take in new brands, particularly if the brand has come from outside Japan... We've been here for several years now and we've launched a new campaign this summer for 360. The response has been very positive - people now feel they're very close to 360, that it's more relevant to their lives and particularly for gamers that Xbox 360 is the best platform there is... Japanese consumers have a different taste in gaming. This holiday we have a great line-up that will answer those demands; I think it's going to be a great time for us going forwards... At least with these three consoles in the market this holiday [360, PS3 and Wii], the market itself in Japan will expand and we have a great chance of taking a good share in that market. [/b]
Det japanske markete er som vi alle vet håpløst for MS, men etter noe av det de viste fram bør det ikke være slik.
Japser, vis litt løve! Masse kjipe RPGer dere kan kjøpe! :argh:
 
#57
SITAT(Mongis @ 28.09.06, 09.54) 25470
Noen som vet om det er mulig å laste ned konferansen noen steder?
[/b]
ja dette lure jeg også på!!! :rulleøyne:
 
#58
SITAT(karamba @ 28.09.06, 13.55) 25475
guitar hero 2 kommer til xbox360 på nyåret. sikkert mange som har fått med seg det men det sto ikke noe her så vidt jeg husker...
[/b]
Med trådløs gitar og nedlastbare sanger. Sånn ca. den ultimate Guitar Hero-versjonen med andre ord.
 

Kilik

Lokal moderator
#59
Molyneux om Fable 2:
SITAT
Molyneux ended the meeting by telling us that the feature he's most excited about in Fable 2 is also the one that he's not willing to talk about yet. The top-secret feature is apparently so revolutionary that we won't believe it until we can see and play it for ourselves. In fact, it's so ambitious that nobody on the Lionhead development team wanted any part in attempting to make it work when it was first suggested. What could this feature possibly be? [/b]
 
#60
Ingen annonsering fra Treasure angående Project RS3 denne gangen heller... :hmm:

Gleder meg uansett enormt mye til en eventuell Radiant Silvergun/Ikaruga oppfølger. :gal:

Kilde: Project RS3 til 360?