X06 - Microsofts europeiske event

#62
Top-Secret Feature?

Skal dette bety bety at de planlegger et spill som man gidder å spille mer enn 2 timer før man blir lei/trist/suicidal/deprimert?

Jeg tror det faktisk heller ikke før jeg får se det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#64
Aleks, Mr. Molyneux har iallefall ambisjoner og en del gode idéer. Det at de ikke alltid er like godt implementert (hvis de er med i det hele tatt) er en annen sak. Genji2 viser total mangel på ambisjoner, absurde idéer (real-time weapon change, giant enemy crab + battles that actually took place + ancient japan history) og de sender en sliten smånerdete programmerer til å vise frem spillet. Molyneux har heller lite å gjøre med noesomhelst Genji2-folka driver med, eh?
 
#66
Hvor mange spill var det Molyneux hadde laget som var direkte dårlige, sa du? Jeg kan ikke huske noen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Mener faktisk å huske at en kar på dette forumet ved navn "Lodin" likte Fable ganske godt, gitt. Akkurat som meg. :)
 
#68
Ja, det var det jeg og mente (at Fable var bra). Men det er jo så pop å klage på stakkars overivrige Peter, bare fordi han ofte lover mer enn han klarer å holde. Vi som mer enn vanlige "casual gamers" burde jo klare å se forbi all hypen, og heller ta spillene for det det faktisk er, ikke hva det kunne ha vært.
 
#69
"Peter Millionbux" har faktisk laget gode spill. Lionhead har jo stått for black and white, the movies og fable. Ingen av disse spillene er dårlige. Det var bare knyttet veldig høye forventninger til dem slik at folk ble skikkelig skuffet.

Peter har ambisjoner. Han har et ønske om å lage gode og spesielle spill. Han trenger bare et "par" forsøk. Jeg gleder meg velig til Fable. Jeg tror ikke spillet vil innfri det det lover, men en ting er sikkert. Det kommer til å bli bra..
 
#70
Selv om ikke Fable var så fritt og bra som Peter ville ha det til, så var spillet veldig kjekt å spille gjennom.

Noen som har sett Assassin's Creed-demoen? Argh, det spillet gleder jeg meg veldig til. Jeg gleder meg til å komme vekk fra mørket og all det high tech-utstyret i Splinter Cell, og til dagslys og mord i AC. Man har mange mulighter til hvordan fienden skal tas ut, og du kan stort sett klatre overalt hvor det ser ut som du kan klatre. Gå inn på Gameroobi-TV og se demoen der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Det som virkelig blir spenstig, er jo om man faktisk får spille som en genuin muslimsk drapsmann og jobbe for å drive de kristne ut av den hellige by. Da ville jeg kost meg. :D

Dessuten kan det brukes som et gameplay-element, med tanke på at islam ikke tillater drap på uskyldige.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Det kommer sikkert til å selge enormt i Saudi-Arabia. Men jeg skjønner hva du mener: Sjansene for at det blir forbudt i USA er store.

Sånn ellers håper jeg virkelig utviklerne går helt amok med sagnene som omgir Hashshashin; bare det å styre en leiemorder som dreper for å gjenvinne ubegrenset tilgang på hasj er et godt utgangspunkt. :D
 
#74
Spillet virket faktisk enda mer smooth enn Splinter Cell! Bevegelsesfriheten er enorm! Jeg gleder meg til Assassin's Creed kjempemye, jeg. Se demoen å Gameroobie, folkens!
 
#79
SITAT(Aleks @ 30.09.06, 17.47) 25712
Ikke grafiskt sett ihvertfall. PS3 har jo dobbelt så mange Core-prossesorer som 360.
[/b]
Arkitekturen kan ikke sammenlignes. Ellers er jeg fortsatt enig me Iuchi i signaturen.
 
#80
SITAT(Freeman @ 01.10.06, 00.01) 25751
Arkitekturen kan ikke sammenlignes. Ellers er jeg fortsatt enig me Iuchi i signaturen.
[/b]
Enig med denne Iuchi mannen din, men jeg ville bare peke det ut fordi posten til Revan nærmest hylte ut at Xbox 360 kunne vise bedre grafikk enn PS3 :$

Men det får så være. PS3 har Metal Gear Solid 4 og Xbox 360 har hundrevis av spilltitler jeg vil ha, så det veier opp i likevekt :elsk: