X360: GRAW-turnering

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#21
Jeg vet ikke hvordan det er med alle andre her inne, men jeg har i hvert fall 3 eksamner og en svær innlevering neste uke. Og siden dette er siste skoleår, så hadde det kanskje vært greit å øve litt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
*notere ned at Freezar er en sutrete grineunge*
Sikker på at du ikke kan sette av én kveld?
 
#23
Nå spørs det litt på hvor lenge en kamp varer, dessuten kom jeg akkurat på at jeg har problemer med å koble med på Live for tiden (noe sørr med IP adressa). Så det er vel nesten sikkert at jeg ikke kan neste uke uansett. :(
 
#24
Humm. Jeg kan være med kl. 21 nå til uka, med unntak av onsdag og torsdag. Da er det Lost og 24. :usikker:
 
#25
Med det tomme livet jeg har er det jeg hindringer så lenge jeg får det med meg. En stor hinding i seg selv. Men er her daglig nå så da skal det nok ordne seg. Er connection et helvetes problem eller pleier ting å gå glatt når dere arrangerer lokale Sg runder?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#27
Kan ikke kreve at noen skal være hjemme med boksen sin klokka ni på kvelden fem dager i uka. Går ut ifra at det blir satt opp en plan... en liga av noe slag?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Rait. Etter å ha tenkt litt over saken, har vi i ledelsen kommet fram til en løsning. Endelige detaljer og oversikt kommer senere imorgen, men nøkkelord er:

- alle skal spille mot alle
- lagene kan velge mellom noen av brettene
- vi kommer til å kjøre tre runder per kamp, der hver runde kan gi poeng
- kampen skal overvåkes av dommere
- lagene kan selv bestemme når de vil spille kampen
- etter en satt tidsfrist teller vi opp poeng

Som sagt, flere detaljer imorgen. Kan i tillegg meddele at vi har enda et lag med i konkurransen (se mitt innlegg nederst på forrige side).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Nei, jeg er bare ultratreg. :p Incidentally, det kan hende vi drøyer til neste uke. De fleste har eksamen denne uka, correctomundo?
 
#32
Noen som synes det hadde vært bedre med 3 på hvert lag? Tror det kan bli litt morsommere kamper med litt flere på hvert lag, istedenfor at det er helt øde.
 
#33
Forslag til nye spil vi kan spille ette GRAW. Så sant dette blir en suksess. Prey er like om hjørnet. To mot to i et quake inspirert verden hadde vært noe. Masse våpen og action hele tiden... B)
 
#34
Enig med Joni at det kan bli litt få med kun 2 personer på hvert lag.
 
#35
Jeg kan ikke være med neste uke, da har jeg eksamen, men bare spill i vei. :p
 
#36
Starter med eksamen neste uke jeg også, men den er fra fredag til tirsdag uka etter. Har fri halvparten av neste uke, så det passer meg ganske godt å ta litt da, egentlig.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#37
Nå som Chapter 2 har vært ute en stund og jeg går ut ifra :)hm:) at de fleste her har gått til anskaffelse av det, er det ikke på tide å få i gang litt spilling her? Jeg har enda ikke fått unnagjort disse coop campaign-banene av den enkle grunn av at jeg har lyst til å spille med semikjente nordmenn og nyte det hele framfor å brase gjennom med ghettogamers som faen ikke vet å kommunisere. Noen med snart?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Ah, det var denne turneringen ja. :D Men ja, jeg er med. Har snakka med Endre, Chaz og Uteena, og alle er med på co-opness om en ukes tid.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#39
Turnering? Jaja, samme det. Bare folk er gira. Jeg har holdt av det nye godiset så langt i håp om å klare det sammen med folk som ikke sitter med ghettoblasteren ved siden av headsettet og må stikke hvert femte minutt for å sjekke til ungen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Og hoi som det går. Hva med en liten co-oprunde på skalvisi søndag kveld, rundt ni-tiden? Det burde være overkommelig for de fleste. Endre har fått en fobi mot å vise trynet sitt her i det siste, så jeg kan bare sende ham en SMS eller noe lignende hvis du er med Aquila.

I mellomtiden oppfordrer jeg alle andre her med GRAW til å gjøre det meste dere kan ut av GRAW, og kjøpe den jævla pakken.