X360: GRAW-turnering

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Doctor Downs

Gjest
#41
Så sant jeg ikke forflytter meg ut på hytta de neste dagene (kino i morgen, fest lørdag... tviler) så er jeg med! Mulig jeg kan trenge en liten påminnelse, men hvis søndag klokka ni er bænkers så kan jeg bare stille en alerm eller noe.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
Da er vi ihvertfall fem. Alle andre som vil være med har å melde seg. Sulky, jeg ser på deg. Og Freezar, du har vel ikke kvittet deg med burk360en just yet?
 
#45
Antar at dere skal spille de nye banene? :grine:
 
#46
Hvor mye koster de nye banene? Kan kanskje være med, men kan godt være sveitserfamilien min har okkupert hele huset innen den tid.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#47
SITAT(znaak @ 15.07.2006, 10.35) 14604
Antar at dere skal spille de nye banene? :grine:
[/b]
Ja, og hvis du ikke har dem enda så skaff dem. Det er litt penger, men det er en såpass gjennomført add-on at jeg vil påstå den er verdt hver krone.

Freezar: Pakka koster 1200 poeng, altså ca. en hundrings. Men igjen, det er nok av nye ting å ta av der.
 
#48
Næ, da tror jeg at jeg står over. Skal snart til Sveits i 3 månder, så denne kvelden ville i tilfellet vært den eneste kvelden jeg hadde brukt spillet på laaaang tid fremover. En hundrings er for meg litt for mye for litt for lite i dette tilfellet.
 
#49
Meh, liker ikke å mase på mamma hele tiden om at jeg kan betale med hennes Visa. Får se en annen gang heller... :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Nicholas reporting to duty! :geek: Aquila, kan ikke du bare mekke en game fem minutter på ni eller noe, så kan vi bare trille inn etterhvert?

Redigert: Ålreit. Har satt opp en game nå, sår dere bare komme.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#52
Jævla møkkagjeng :p Var ikke bare-bare for to spillegale (Nicholas og meg selv) å prøve å pløye gjennom ukjent territorium alene. Hvor ble det av alle sammen? Så Chaz og Uteena kom på et kvarters tid etter jeg ble dratt ut av folk utenifra. LordFighter ble kanskje også med? Blargh. En gang til snart, eller? :$
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Såvidt jeg vet var det planer om å ta det så snart som senere ikveld, men nå har jeg ikke sett noe til Joni eller Endre, så jeg drøyer'n litt. I mellomtiden kan du legge meg til på MSN, Aquila (nicholas@spillegal.no), så kan vi koordinere litt lettere.
 
#54
Jeg og Endre trodde det ikke ble noe mer i går, så vi stakk og spilte noe annet i stedet. Men jeg er med neste gang det blir noe. Har lyst til å få spilt litt på de nye banene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Døh. Det er ikke vi som driver å skulker de planlagte spilletidene her, så jeg syns ikke det er fullstendig bak mål at vi kanskje venter til dere er klare til å spille før vi starter opp et game. :p Men ja, greit. Nå blir det Halo2 ikveld, men kansje på onsdag?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#56
Wadd'ya know. Ble Halo i dag også. Jeg er hjemme nå forresten, så hvis noen vil grise ut i de sene timer i et eller annet spill (helst GRAW?) så er jeg klar. Gi meg en invite, så er jeg klar, morrapulere.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#58
Jeg er alltid game vet du gutten min. Bare sett en tid så er jeg med. Chaz burde være med han også, ettersom han nå har kjøpt pakka han også, og bare såvidt spilt den.
 
#59
Jeg er helt klart med. Har vært litt irritert over at vi plutselig bare skulle spille Halo 2 rett etter jeg hadde brukt hundre kroner på den nye pakka. Har forøvrig ikke spilt noen av de nye brettene, prøvde bare Wharf på dagstid for å se hvordan det var.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Ja, men da sier vi det slik. Skal vi ta en runde GRAW imorgen kveld klokken 22.00?