Xbox 2 på MTV (OMFG)

#22
Opprinnelig skrevet av Lodin@13.04.2005, 15.16
Men det vil jo ta litt tid og da vil jo MS sin virkelige E3 pressekonferanse allerede ha gått på sider som Gamespot og lignende vel?
206228​
Nei. Jeg kan legge den ut rett etter programmet. Men hvorfor skal jeg? Amerikanerne kommer til å slå meg med 24 timer.
 
#24
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@14.04.2005, 11.51
Hvis konsollen blir å hete "Xbox 360" så nekter jeg å ha noe med den å gjøre. Makan til idiotisk navn!
206566​
Og da er du idioten! Helvette, man kjøper ikke en konsol på grunn av navnet gjør man? Om den så hadde fått navnet xboxer 9000, og hadde gode spill, så er den jo aktuell... Vel er enig at det er et stygt navn, men boikott er vel litt drøyt.....
 
#25
Da er det vel bare et tidsspørsmål før Pimp my Box" kommer...
 
#26
Eurogamer hevder å ha fått informasjon om Microsofts neste konsoll fra anonyme kilder i den britiske spillindustrien. Dette er ikke første gangen det har gått rykter om neste-generasjons Xbox, og som vanlig nekter Microsoft å kommentere noe som helst. Om informasjonen fra Eurogamer virkelig stemmer eller ikke kan vi med andre ord ikke være sikre på.

Kildene til Eurogamer forteller i alle fall at den neste Xbox-konsollen kommer til å få navnet Xbox 360, og at den sannsynligvis enten kommer til å være hvit eller sølvfarget. Konsollen vil kunne stå oppreist, og formen vil være konkav - det vil si at den er tynnere i midten enn på kantene. Kildene beskriver formen som at det ser ut som den "suger inn kinnene sine". Logoen skal være en "enkel, rund nexus med Xbox 360 skrevet på innsiden".

Eurogamer er ikke de eneste som har meninger om neste-generasjons Xbox. Analytikerbyrået Goldman Sachs forventer at konsollen vil koste mellom 249 og 299 dollar i USA (omregnet til norske kroner blir dette mellom 1500 og 1800 kroner), og at Microsoft vil klare å selge tre millioner konsoller før året er omme. Hvordan de har kommet frem til denne informasjonen vet vi ikke.

Til sist kan vi nevne det som ser ut til å være Microsofts egen reklamekampanje for Xbox, nemlig nettstedet OurColony.net. Her har det i løpet av de siste dagene dukket opp mystiske hint og fragmenter av informasjon, som det naturligvis har vært mye spekulasjon rundt. Du kan besøke nettstedet ved å følge lenken nederst på siden.

Hvis du ikke bryr deg med spekulasjoner, kan du forøvrig vente til Microsoft røper alt sammen selv. Dette skjer 13. mai, kl. 22.00 norsk tid, på MTV.


Gamer
 
#27
Det blir feil å regne om prisene basert på kurser. En xbox koster mellom 100 og 150 dollar i usa. noe som tilsvarer 600-1000 kroner i norge. Dette er jo selvsagt helt feil.

250-300 dollar => skal jeg tippe nesten 3000 kroner for xbox 360
 
#28
Opprinnelig skrevet av arnis@13.04.2005, 17.05
Nei. Jeg kan legge den ut rett etter programmet. Men hvorfor skal jeg? Amerikanerne kommer til å slå meg med 24 timer.
206280​
no offense, men:
herregud.. håper jeg misforstår, eller at dette er en fantastisk dårlig spøk.... ehrm, programmet sendes direkte..? det vil si samtidig over hele verden?? Vi har noe som heter tidsfoskjeller .
 
#30
Opprinnelig skrevet av Gul3+14.04.2005, 18.04-->
<!--QuoteBegin-arnis
@13.04.2005, 17.05
Nei. Jeg kan legge den ut rett etter programmet. Men hvorfor skal jeg? Amerikanerne kommer til å slå meg med 24 timer.
206280​
no offense, men:
herregud.. håper jeg misforstår, eller at dette er en fantastisk dårlig spøk.... ehrm, programmet sendes direkte..? det vil si samtidig over hele verden?? Vi har noe som heter tidsfoskjeller .
206726​
[/b]
Skjønner faen ikke hva du snakker om.

Programmet blir sendt 12.mai i USA og 13.mai i resten av verden. ca 16-17 timer etter om du absolutt skal være så teknisk korrekt.
 
#31
beklager arnis. jeg rotet sammen noen poster så "live The Killers" ble til xbox show live over hele verden.. :blunk:

skal nå hvertfall se det.hvis jeg orker og slippe xbox kontrollen på forza releasdagen da... for en krasj! :(
 
#33
Fitte. Fikk ikke med meg en dritt. Gikk glipp av hele programmet. Mongis skulle si ifra når det gikk, og det tror jeg han hadde gjort. Men jeg var dessverre i tidenes teiteste bursdagsfest, der vi skulle danse etter en lusen CD-spiller i en lusen kjeller..

Hva gikk jeg glipp av? ^_^