Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tips: Mer innhold og mindre tisping i innleggene, amigos.
 
SITAT(Nicholas @ 29.08.06, 17.03) 21764
:eng101: Og Conker's Bad Fur Day suger alvorlige mengder pikk.
[/b]
vet ikke noe om at Conker's suger pikk, men du gjør det helt sikkert..

:)
 
Ooooh! Der tok du'n gitt. Å bruke argumentet hans mot han igjen - skikkelig smart du. Du er fire år gammel, ikke sant?

«I am rubber, you are glue!»

Og forresten, du er den første personen jeg har sett at faktisk liker X-Box-versjonen av CBFD.
 
takk skal du ha for det, og nei jeg er ikke 4år før i desember.

:)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Satanbrb er den lykkelige vinner av ett stykk anmerkning for å ha brukt PC-en til mamma uten lov.

Ta det over PM, gutta.

PS: Conker suger virkelig dønn seriøse mengder mannslem, ja.
 
Jeg synes dere overdriver gutta! Det finnes sikkert 40000 spill som suger verre enn Conker. Ikke at spillet er verdens beste, men det er ikke så dårlig som det dere gir uttrykk for. Synes rett og slett det er barnslig det dere driver med.

- Sulky
 
Conker har en gameranking score på tilnærmet 80%, så jeg er enig med det Sulky sier. Jet Set Radio Future er selvsagt i en helt annen divisjon dog, og skulle absolutt fortjent en plass på bakoverkompatibilitetslisten. Tviler i grunnen på det skjer siden det solgte middelmådig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Conker kunne hatt en Gamerankings-score på 130% og det ville fortsatt vært møkk. Prøv selv. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Men men men... Great Mighty Poo sangen? Matrix parodien på siste brett? Halmball Terminatoren? :grine:
Enig i at det ikke er all verden som platformer, men jeg kan ikke annet enn å digge humoren.
 
Nå som vi er inne på CBFD, er det kliss likt orginalen bare med bedre grafikk og lyd? Putta ikke Rare noe nytt inn?
Enig med Lodin at det er en blodskam at MS fortsatt ikke har fått med Psychonauts (GOT21C) på bakoverkompatibilitetslista. Det spillet fortjenter så evig mye mer suksess enn det det fikk.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Hallo folkenzzz, det er forskjell på Bad Fur Day og Live & Reloaded. Og jeg håper dere prater om Live & Reloaded. BFD var jo helmaks til sin tid.
 

Lodin

Der Waaaah
Multiplayer delen er helt annerledes og i grunn en typisk uinspirert Unreal Tournamnet klone. Jævla knotete og uoversiktlig er den og så det hadde vært bedre om de utbedra modusene som var med i orginalen og gjorde noe gøy med dem.
SP-delen har ellers lite nytt. Annet enn at Conker kler seg ut som Van Helsing på zombiebrettet og at de gjorde noen deler enklere kommer jeg ikke på noe.
 
SITAT(Sulky @ 30.08.06, 10.18) 21848
Jeg synes dere overdriver gutta! Det finnes sikkert 40000 spill som suger verre enn Conker. Ikke at spillet er verdens beste, men det er ikke så dårlig som det dere gir uttrykk for. Synes rett og slett det er barnslig det dere driver med.

- Sulky
[/b]
Conker Live and Reloaded suger skikkelig hardt. Multiplayerdelen er utrolig teit, jeg synes de skulle beholdt den gamle som var i Bad Fur Day. Det blir bare et jævla rot i Live and Reloaded.
 

Lodin

Der Waaaah
Spørsmål: Er en 360 verdt det nå som Saints Row snart er ute og har fått gode anmeldelser i likhet med Dead Rising? :hæ:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.