Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kilik

Lokal moderator
Funderer på det samme selv. Den begynner å få en del dugandes spill, GRAW og Dead Rising er de som frister meg mest. Men jeg venter fortsatt på et virkelig must-have eksklusivt X360-spill. Når det er sagt tror jeg ikke 360-en vil falle særlig i pris og den vil utvilsomt få en del killer-apps i løpet av sin levetid, så man kan likså godt punge ut nå. Det som stopper meg nå er at jeg fortsatt har en del uspilte klassikere fra forrige generasjon liggende (inludert RE4) samt Nintendos frekke, lille konsoll som debuterer om to måneder.
 
SITAT(kilik @ 31.08.06, 13.23) 22016
[...] samt Nintendos frekke, lille konsoll som debuterer om to måneder.
[/b]
Høh? Har Nintendo annonsert en lanseringsdato?

Selv har jeg tenkt å kjøpe en X360 så fort jeg får råd, mye på grunn av Dead Rising og alle lekkerbitene man finnner på Live Arcade, men også på grunn av kommende RE5. Ellers er jeg ikke så altfor oppdatert om spill som kommer til maskinen, men jeg er sikker på at det kommer ihvertfall noe som interesserer meg.
 


Spørsmålet var vel heller om det var noen spill å bruke tiden sin på nå. Om det kun er Halo 3 man skal spille, kan man vel vente til dess det kommer, og da kjøpe konsollen for en tusing mindre enn den koster nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Av de spillene du nevnte der er det bare de to første som er noe tess, gitt.
 
Test drive virker da spennende, og så gir det oss en ny morsom forkortelse, MOOR(Massively Open Online Racing). :D
Men siden boxen min har stått offline det siste halve året har jeg ikke fulgt så mye med.
 

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Agahnim @ 31.08.06, 13.31) 22018
Høh? Har Nintendo annonsert en lanseringsdato?
[/b]
Nei, men det meste tyder på oktober/november. Den skal rekke julesalget i alle fall.
 

Lodin

Der Waaaah
Venter ihvertfall til jeg vet noe mer om Wii datoen. Hvis det viser seg at det strekker veldig ut kan det hende jeg investerer i en 360 og en rimlig 32" LCD.
 
SITAT(Lodin @ 31.08.06, 10.58) 22014
Spørsmål: Er en 360 verdt det nå som Saints Row snart er ute og har fått gode anmeldelser i likhet med Dead Rising? :hæ:
[/b]
Om du liker GTA-spilla vil du mest sansynlig like Saints Row og. Det er en nærmest kriminell imitasjon av serien. Men heldigvis en god imitasjon. Enkelte aspekter gjøre spillet også bedre enn GTA noen gang har gjort. Skyte-elementene er mye bedre, tøffere kampsystem, bedre grafikk, mer interaktive omgivelser og sikkert enda mer. Jeg kommer nok til å plukke det opp selv om ikke så lenge.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Rykter om at US-versjonen er sonefri, så da blir det jo også billigere for de av oss som importerer.
 
Den første bossen i Ninja Gaiden til Xbox var utrolig vanskelig, jeg var med en kompis da han spilte spillet! Han klarte riktignok å komme seg videre, men det var et slit sa han.
 
Veit, kompisen min tok første boss ved å gjenta etellerannet for såogså mange ganger, helt til fyren døde. Akk, det er mange Xbox-spill jeg ikke har fått med meg.
 
IGN intervjuer DICE om Battlefield: Bad Company

Skjermbilder

SITAT
IGN: Can you give some examples of how Bad Company's massively destructible scenery and 'sandbox' environments will influence gameplay in single and multiplayer modes?

Karl Magnus Troedsson: It's going to change how people play in the sandbox since it's so much more than just eye candy. Earlier, the environments have been open but still static, meaning that there's only been so many ways to attack a CP or so many good sniper positions overlooking a target. This will all change now since you can create your own vantage points by taking down a wall or blowing your own way, force yourself forward to a CP through your own alley of destruction. This will also be closer tied into the actual game mode in multiplayer but I don't want to reveal any details on this just yet.[/b]
Edit: Informasjon om Gears Of War Limited Collector's Edition:

SITAT
A highly collectible embossed metal box which includes the following additional content:

- Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book
- Bonus special features DVD, including:
- An inside look at the making of Gears of War
- The "Art of Gears of War" trailer
- Gears of War: The Race to E3[/b]


Kilde: TeamXbox
 
Status
Stengt for ytterligere svar.