Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
sikker noe lagt for de japanske RPG-horene..
 
Double Agent multiplayer demo er oppe på marketplace. Lastes ned as we speak.

Edit: Neglisjerte Marketplace-tråden. Ignore.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Fet matboks, gitt. Og det er bekreftet at den kommer til Europa, evt. Norge? Kan forestille meg at jeg er teit nok til å punge ut en ekstra hundrelapp for det der... :doh:
 
Mener at den GoW Limited utgaven kommer i Norge også ja, men ingen norske nettbutikker har oppdatert bildene sine, så jeg ser ikke noe metallcover der.

Komplett - 599,-
CDON - 629, men utsolgt.

Selv forhåndsbestilte jeg for flere måneder siden hos den lokale EBGames, men glemte helt å nevne hva slags versjon jeg ville ha. Om de har metallboksen inne, og ikke har den overpriset til 699, plukker jeg den nok opp.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Regner med at de mener metallboksen uansett, så nå er den bestilt hos Komplett gitt. :) Bestilte med Hjem på kvelden-levering, så forhåpentligvis er jeg med på internettbasert slakteri den syttende. Takk for hjelp, Mongiz. :elsk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Snute og tute, den der så all slags lekker ut. Hmm... satser på at det er noen preorders igjen når jeg får penger mellom henda igjen. :(
 
MS har allerede startet utviklingen av neste-generasjons Xbox, i følge Eurogamer og Kikizo. "Because we have to", sier Chris Lewis. Men han sier samtidig at han forventer at 360 vil holde det gående lengre enn den orginale Xboxen. Noe som betyr at vi vil se ny Xbox i 2010/2011?

Rart å tenke på, men kanskje ikke overraskende.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Mongis @ 17.10.06, 18.06) 28687
MS har allerede startet utviklingen av neste-generasjons Xbox, i følge Eurogamer og Kikizo. "Because we have to", sier Chris Lewis. Men han sier samtidig at han forventer at 360 vil holde det gående lengre enn den orginale Xboxen. Noe som betyr at vi vil se ny Xbox i 2010/2011?

Rart å tenke på, men kanskje ikke overraskende.
[/b]
Nja. Selv om de ikke hadde sagt en dritt så tror jeg fortsatt folk hadde vært klare over at en ny maskin er in ze works. Altså, sånn er det jo alltid. Håper bare 360 får en god og lang levetid.
 
En dude i klassen min mener at World of Warcraft skal komme til '360. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Før jeg ble helt lei av spill, hørte jeg noe om det, men det var isåfall rimelig tidlig i fasen...
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Får håpe den ikke er like "Limited" som Halo 2 _er_ da......

Limited Ed. spill... Jah... Noen andre enn meg som begynte å grine når det kom?

Nei :( trodde ikke det.
 
Jeg har ikke noe imot spesialutgaver av spill, det er bare bra med noen valgmuligheter og kanskje betale en hundrelapp eller to ekstra dersom det er et spill en liker godt med interessant ekstramateriale, men jeg misliker misbruken av "Limited". Litt som i DVD-bransjen, hvor utgiverne ofte misbruker begrepet på DVD-titler som eeegentlig ikke er noe særlig produksjonsbegrenset, bare for å lokke flere. "Oi?!? Limited? Jeg hadde tenkt å vente til den ble billig, men om det er Limited så må jeg kjøpe med en gang!!". Blæh.
 
SITAT(Affable @ 17.10.06, 19.13) 28710
En dude i klassen min mener at World of Warcraft skal komme til '360. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Før jeg ble helt lei av spill, hørte jeg noe om det, men det var isåfall rimelig tidlig i fasen...
[/b]
I skrivende stund har vel Nicholas rett. Det er bullshit, men det har jo vært rykter om WoW på 360 siden launchen, og det har også vært en del rykter om at MicroSoft pusher Blizzard til å lage World of WarCraft til 360 hvor du styrer ved hjelp av et eget WoW tastatur du får med på kjøpet. Jaja, ville ikke blitt så veldig overrasket om det var sant... :tenke:

Duden i klassen din er nok en av de som ikke er så fryktelig spillkyndige, men som leser et eller annet rykte og tror det er sant.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.