Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg hørte et sted at det skulle man barte få dersom man forhåndsbestilte. (Nicholas)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Beskrivelsen er også priceless. :hehe: Jeg siterer:

"Halo-fans: Rett i ryggen og ørene på stilk – for å feire årets mest etterlengtede spillutgivelser slipper vi en ’Limited Collector’s Edition’ av Halo 2 i svært begrenset opplag. Dette elegante samlerobjektet leveres i en stilig og eksklusiv pansret metallboks, og inneholder spill-DVDen pluss en ekstra DVD fullstappet med ekstra materiale, bl.a. en dokumentar om produksjonen av Halo 2, flere snutter om spillutviklingen sett innenfra, scener som ikke kom med, kommentarer fra utviklerne og mye mer.

Husk, med dette stykket spillhistorie er det førstemann til mølla som gjelder – vil du ha et tips? Reserver et eksemplar i dag, for til bare kr 669.00* tar det ikke lang tid før stormløpet begynner! *veil pris"

Svært begrenset opplag indeed.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Jani @ 17.10.06, 19.30) 28734
Litt som i DVD-bransjen, hvor utgiverne ofte misbruker begrepet på DVD-titler som eeegentlig ikke er noe særlig produksjonsbegrenset, bare for å lokke flere. "Oi?!? Limited? Jeg hadde tenkt å vente til den ble billig, men om det er Limited så må jeg kjøpe med en gang!!". Blæh.
[/b]
Og du tror spillbransjen har noe renere mel i posen. Som regel har nye utgivelser, eller bedre utgivelser (ala Criterion Collection), drøssevis av ekstra stuff for fansen. Hva inneholder Gears of War LE...

* Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book
* Bonus special features DVD, including:
* An inside look at the making of Gears of War
* The "Art of Gears of War" trailer
* Gears of War: The Race to E3

Art.. Art og hmm Art? Tenker meg den siste er en !!! inside look på hvordan teamet lagde demoen til E3.

Hvorfor i allhverdan skal spillbransjen ape så jævlig etter filmbransjen at spill tom. begynner å ligne på Special Edition DVD utgivelser?
 
Jeg bryr meg ikke om arten, kommer vel til å bla gjennom den en gang. Men det er coveret som er tiltrekkende: Ingen av kompisene mine pleier å forhåndsbestille, så når vi System Linker, da er det kult å ha en Limited Edition-utgave å vise frem.

Som sagt, coveret er så utrolig tiltrekkende. Åååh..
 
SITAT(di Valore Scadente @ 17.10.06, 22.03) 28775
Og du tror spillbransjen har noe renere mel i posen. Som regel har nye utgivelser, eller bedre utgivelser (ala Criterion Collection), drøssevis av ekstra stuff for fansen. Hva inneholder Gears of War LE...

* Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book
* Bonus special features DVD, including:
* An inside look at the making of Gears of War
* The "Art of Gears of War" trailer
* Gears of War: The Race to E3

Art.. Art og hmm Art? Tenker meg den siste er en !!! inside look på hvordan teamet lagde demoen til E3.

Hvorfor i allhverdan skal spillbransjen ape så jævlig etter filmbransjen at spill tom. begynner å ligne på Special Edition DVD utgivelser?
[/b]
Jeg har ikke nevnt et ord om hva jeg tror spillbransjen tenker, og siden du spør meg så pent, så skal jeg til og med svare deg. Nei, jeg tror ikke spillbransjen har noe renere mel i posen. Det jeg trekker frem er dog at spillbransjen har begynt å etterligne filmbransjen mer og mer når det kommer til konseptet spesialutgaver, og spiller mer og mer på det lokkende ordet "Limited" i sin markedsføring. I DVD-bransjen har dette vært nærmest praksis ved utgivelser av litt "større" filmer i flere år, og det smerter å se at også spillbransjen tar mer og mer etter, selv om en gjerne kan kalle det forretningsmessig klokt. La meg dog understreke at jeg ikke har noe imot et alternativt valg dersom en spesialutgave inneholder mye interessant, men svært ofte (for eksempel i tilfellet du snakker om med GoW) er det bare noe møl smeltet sammen på en disc som markedsføres som must-have for fansen og selvsagt "Limited".

DVD-utgivelser er for øvrig ofte ikke noe bedre enn GoW hva ekstramateriale angår. Nye spesialutgaver er svært ofte bare tidligere utgitt ekstramateriale samlet sammen på én bonusdisc, sammen med en ny dokumentar eller en musikkvideo eller noe annet småspøppel. Dette markedsføres selvsagt som "helt nytt, uunnværlig ekstramateriale", og alle som ikke har peiling biter på. Criterion Collection kan vel sies å være i en egen klasse, men dessverre står de for svært lite av DVD-utgivelsene i denne verden.
 
Jeg Trudde xbox live bare skulle ta 24 timer og fikse. Det fungerer forsatt ikke jo. Trudde det bare var i går det skulle være steng.

Noen som vet når dette er feridg?
 
Det fungerer i hvert fall nå. Så da er det vel bare å starte nedlastinga til Lumines Live!
 

Lodin

Der Waaaah
Det er ihvertfall bedre enn "limited editionen" av Deus Ex. Den var begrenset i så måte at kun de tre første bretta i spillet var med og så måtte man kjøpe fullversjonen. Dette sto det kun på et lite klistremerke på baksida av eska. =D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sikkert like mange som tryna på den som tryna på spawn-versjonen av Diablo Uno. Diablo Spawn bestod av de første to brettene i spillet og man kunne levle spillfiguren sin - begrensa til én av de tre mulige (warrior) - til level 10. Pakka var like stor som alle andre spillpakker og med samme design som Diablo Completo og hadde en budgetlignende pris. Yay.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Live fungerer for meg, men ikke Marketplace. Hmm.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Samme symptomer som Yetipants i denne enden. Virker som om Live ikke var HELT FÆRRI ALIIIIKAVÆÆÆÆL.
 
Samme her faktisk. Jaja, jeg bryr meg ikke om Live er nede, for da får jeg gjort litt lekser.. lurer på hva som dukker påå på Marketplace.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det er Lumines som dukker opp, Revan. Folk har sagt det flere ganger. :)


(det er vanskelig å være meg)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mjaaa. Når jeg titter på teksten ser jeg det er samme greia som med Dead Rising - dvs. rating-boardet nektet å gi sine fem cent om hvor jævlig spille var for lille Tommy, så butikker for ikke lov til å reklamere for det, eller sette det i hyllene sine. Det betyr fortsatt ikke at de ikke kan selge det:

SITAT
if you wanted to buy Gears of War you'd have to ask the cashier for it and then be slipped a copy in a brown paper bag.[/b]
Det er klart det er en litt jævligere situasjon enn her i den frie verden, men hvis du er en GoW-sulten tysker som ikke importerer spill, så er det fortsatt ikke umulig å få tak i. Jeg tør vedde på at alle som kunne tenke seg å kjøpe spillet i Tyskland fortsatt får tak i det (minus windowshopperne såklart, men jeg vet ikke hvor stor del av markedet de dekker).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.