Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Gamere har blitt den nye fyllik :D

Jeg ser for meg et uttal nerder vandre rundt omkring i verdens storbyer med brown paper bags, fulle av spill. Herre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis du er en GoW-sulten tysker og blir tatt for å prøve å importere spillet venter det et lite pengetap og litt tid bak murene for deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, ikke vet jeg. Har hørt noen rykter om at perioden 1940-1945 kan ha hatt en viss innvirkning på rikets tilstand, men det er sikkert ingenting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Morra di daua.
 
SITAT(Aleks @ 19.10.06, 18.34) 29361
De er vel redde for at de voldelige spilla skal avle fram en ny Hitler ellerno :hæ:
[/b]
Vel, da burde Østerrike ha ennå strengere regler.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Man kan vel også si at verden trengte hitler, for å bevise en gang for alle hvor griseføkka fascisme er.
 
:D

Jeg lurer på noe lignende, er det mulig å overføre bilder fra PCen og bruke dem som bilde?

Forresten:



Release Date: Mar, 2007
Language: Multi
Genre: Action / Adventure
Version: Asia
Box contents:
* Assasin's Creed
* 12 Inch Collectible Statue

:elsk:
 
D

Deleted member 91

Gjest
:( Trodde du hadde vært her lenge nok til å vite at man ikke skal hotlinke, jeg ... Uansett fiksa det for deg nå.

Den pakka var forresten ultrasnerten, er det noen prisantydning? Om det finnes 2000 kopier totalt og hver koster femtusen spenn tror jeg nemlig ikke jeg gidder, men det hadde sikkert vært kult å ha på hylla.
 
Jeg gadd ikke å laste opp selv. :p

Price: US$ 79.90 (~64.23 EUR)
Pre-order Price: US$ 59.90 (~48.15 EUR)

Hmm.. det er snakk om oppimot tusen kroner inkludert frakt tror jeg. Men hvis det er veldig begrenset, så er ikke det dyrt.
 
Men om man har kameraet, og tar et bilde, er det kun folk på vennelisten som ser det aktuelle bildet. Hadde kanskje et lite håp om det Revan sier, mekke et bilde på pcen og overføre på en eller annen måte. Men jeg holder ikke pusten.

Har en følelse på at jeg får kamerat i julegave forresten. :$
 
SITAT(Mongis @ 20.10.06, 19.01) 29532
Men om man har kameraet, og tar et bilde, er det kun folk på vennelisten som ser det aktuelle bildet. Hadde kanskje et lite håp om det Revan sier, mekke et bilde på pcen og overføre på en eller annen måte. Men jeg holder ikke pusten.

Har en følelse på at jeg får kamerat i julegave forresten. :$
[/b]

Har du ingen kamerater du da? :grine:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.