Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg synes ikke vi skal sammenligne Sony og MS med Nintendo. De er så forskjellige av seg. Når det gjelder MS og Sony derimot så vil jeg si at MS har et balletak på Sony. Begge selskapene har kule spill, men MS har noen virkelig store titler på vei.

D

Deleted member 1518

Gjest
Nintendo og Mircosoft har definitivt imponert mest til nå. Men jeg også savner Ninja Gaiden 2, hva faen skal vi med et jævla volleyball -spill?

Ser ut som vi må vente til neste E3 for Ninja Gaiden 2. Las nylig i et intervju med Itagaki at det er DOAX2 som er hovedfokuset deres nå.

Sliter virkelig med streamingen. Får satse på at pressekonferansen dukker opp på en torrentside etterhvert.

Kilik

Lokal moderator
MS sin konferanse var på linje med Sonys etter min mening. Mye skryt og prat, men lite substans. Det eneste virkelig overraskende nyheten var GTAIV. Halo 3-traileren så jeg på som en selvfølge i år. Fable 2-trailer heller ikke noen overraskelse, og kjenner jeg Molyneux rett kommer det i 2008. Ellers mange skinnende actionspill og racingspill som ventet. Lite som differensierer plattformen fra PS3, men heldigvis er den ikke like dyr.

For min del har poenget med å ha både 360 og PS3 forsvunnet om ikke Sony trekker fram noe gedigent før slippet. De har jo selvfølgelig mange store eksklusive titler, men 6000 kr er mye når 360en allerede er i hus

Lodin

Der Waaaah
Personlig er jeg griseskuffa etter å ha sett hva de har gjort med Shadowrun. Det som hadde potensiale til å bli en virkelig høydare på RPG fronten skal i stedet bli generisk hjernedød action #3762.
Bleh!

Selv om dette ikke var store saker var det ihvertfall bedre enn den ynkelige forestillingen Sony hadde, hvor vi nesten ikke fikk se noe in game i det hele tatt. Ikke at vi fikk det her heller, men det at både Alan Wake, Halo 3 og Grand Theft Auto 4 kommer på Xbox 360 gjør den øyebklikkelig mer attraktiv for min del. :$

SITAT(Skamprylt @ 09.05.2006, 23.51) 2191
Selv om dette ikke var store saker var det ihvertfall bedre enn den ynkelige forestillingen Sony hadde, hvor vi ikke fikk se noe in game i det hele tatt. Ikke at vi fikk det her heller, men det at både Alan Wake, Halo 3 og Grand Theft Auto 4 kommer på Xbox 360 gjør den øyebklikkelig mer attraktiv for min del. :$
[/b]
Var da masse ingame på Sony konferansen. Blant annet Heavely Sword og Genji 2. Warhawk også.

Du er en knupp znaak. :)

Holder forresten på å laste ned selve konferansen nå. Gleder meg, siden jeg følgte med på konferansen gjennom en liveblog. Var morro, men blir jo noe annet når man faktisk ser hva som skjer.

Jepp, krysser fingrene for det.

Her er forresten de første skjermbildene til Bizarre Creations' The Club.

Edit: Hmm... Nå sier OXM at Virtua Fighter 5 kommer til Xbox 360 også:

'Sega's biggest, hottest, hardest and best is also Xbox 360-bound.'

'Another living, breathing gaming legend is definitely heading Xbox 360-wards next year.'

'Virtua Fighter is the best, most technical fighting series there is, and no, we don't care how much you like Dead or Alive or Soul Bloody Calibur - that's a FACT.'

'VF5 will sell Xbox 360 in Japan. And the UK. And the Moon. It rocks.'

Da må jeg bare benytte anledningen til å whine over hvor enormt svær den add-on driven var. Herregud.
En slik drive vil jeg mest sannsynligvis aldri finne på å kjøpe.

SITAT(DiRTY D @ 10.05.2006, 16.35) 2347
Da må jeg bare benytte anledningen til å whine over hvor enormt svær den add-on driven var. Herregud.
En slik drive vil jeg mest sannsynligvis aldri finne på å kjøpe.
[/b]
Hva hadde du venta deg egentlig? Er tross alt en HD-DVD spiller da... Syns størrelsen var grei jeg, må ha den ja.

PS3 kan ta seg en bolle, skal være noen sykt bra launch titler for å få meg til å velge PS3 foran Wii med Zelda ved launch.

D

Doctor Downs

Gjest
Skal dette være en spøk? De har designet på boksen klart, de kunne laget driven som en miniatyr-360, også setter de åpninga under? Dummeste jeg har sett på mine 19 vintere. Kanskje de skal lage en Blue-Ray drive og en VHS-spiller også så man kan ha fire semilike bokser, alle med fire like over- og undersider.

Status
Stengt for ytterligere svar.