Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
CD Wow sender fra England, så det er vel fare for toll. Etter å ha sett den videoen som viser de 10 første minuttene av spillet frister det faktisk å kjøpe det. Ser utrolig fengende ut. Flere på TeamXbox-forumet sier veldig mye bra om spillet. Bare synd at prisen på spillet blir så forhøyet her til lands.

Indeed. Det at den booter direkte fra DVD-rom'en er noe av det jeg har irritert meg mest over når det gjelder konsollen.

D

Deleted member 91

Gjest
:( Så jeg må punge ut med minst 450 for det. Great. Jess, folk praiser spillet over hele det vide Internettet virker det som. Blir nok et hit med miniturneringer mellom vennene mine og meg også. =D

Nye oppdateringer til Xbox 360.

SITAT
Den viktigste fiksen i den kommende oppdateringen er nemlig muligheten til å laste ned innhold fra Marketplace eller Arcade i bakgrunnen, mens man spiller, ser på film eller gjør andre ting. Du slipper med andre ord å sitte og vente mens du laster ned nye demoer.

Begynner du å spille et spill over Xbox Live, pauses nedlastningene for å frigjøre båndbredden.

Ikke nok med det, du vil kunne plassere opptil seks nedlastninger i kø, og endre prioriteringer på disse fortløpende. [/b]
:D

SITAT(Mongis @ 29.05.2006, 14.36) 6464
Noen som har hørt noe om en eventuell Table Tennis demo? Tror faktisk at det kan selge mye mer om dette skjer, i likhet med for eksempel Fight Night.
[/b]

Tror det vil være dumt av dem. Det er ikke akkurat så veldig mye du kan gjøre i Table Tennis. En demo vil jo inneholde nesten alle funksjoner, men,men..det hadde jo vært flott :$

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Mongis @ 29.05.2006, 14.36) 6464
Noen som har hørt noe om en eventuell Table Tennis demo? Tror faktisk at det kan selge mye mer om dette skjer, i likhet med for eksempel Fight Night.
[/b]
Jeg hadde tenkt å kjøpe Fight Night helt til jeg spillte demoen. Var det spillet fantastisk treigt eller var det bare jeg som sloss med "Oh, youuu :)"-knappen?

Takk gud for at spillet er tregt, sier nå jeg. Er glad for at det ikke er mulig med "button mashing". Her går det mer på dine tekniske ferdigheter i spillet og evnen din til å blokkere slagene, så kontre.

D

Deleted member 91

Gjest
Og der var dashboard-oppdateringene ute, gitt. Ny sortering på Live, to forskjellige Gamer pictures, flere aktive downloads, teh works. :)

Takk for opplysningen. Skal skjekke det ut med en gang.

Status
Stengt for ytterligere svar.