Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å jøssunam. Kom på at det er en NNN-omtale i mitt snart tre måneder gamle Edge som ligger på hylla her ... *rusle rusle*

... Sånn. Terningkast 6 av 10, ble det.

SITAT(jesuslol @ 07.08.06, 01.10) 18580
synes demoen sugte balle :)
[/b]
Herregud, er det mulig? Hvorfor sugde den balle? Snakk om idioti å bare slenge ut sånne kommentarer.. <_<

Opprinnelig skrevet av Mongis
Regner med at de fleste her inne har hørt om Project Offset? Spillet med en imponerende grafikkmotor, og som hittil har vært uten utgiver? Vel, nå har spillet endelig fått en utgiver. I tillegg ser det ut som at det er på vei til Xbox 360, siden de søker etter en Xbox 360-programmerer, som skal ha hovedansvar for "porting, vedlikehold og optimisering av kodebasen for Xbox 360".
Har faktisk ikke hørt om spillet, takk! Det så spennende ut!

SITAT(Aquila @ 14.08.06, 14.47) 19534
Prøvd? Det går tross alt lydsignaler både inn og ut gjennom pluggen som allerede brukes, så hvis jeg bruker en adapter (sånn som den svarte Mongis har bilde av ved siden av pakka. Har en fra før) og stappen én mic og et headset inn på ene sida og stikker andre sida inn i 360-adapteren...?
[/b]
Ah, missforstod litt, det du beskriver der kan nok funke om du bare stikker de forskjellige pluggene i rett hull, er ikke så veldig mange kombinasjoner å prøve så går ganske fort å finne ut.

SITAT(Revan @ 14.08.06, 17.58) 19592
Herregud, er det mulig? Hvorfor sugde den balle? Snakk om idioti å bare slenge ut sånne kommentarer.. <_<
[/b]
å? hvorfår det? bare for den demoen ikke falt i min smak men gjor det hos din så kan jeg ikke si noe sånt? :blunk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var vel heller din slående argumentasjonsrekke han reagerte på, skulle jeg mene.

well hey! it's a free country ..is in'it?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Dermed har Revan akkurat like mye rett til å skrive at meningen din var elendig begrunnet som du hadde til å skrive den i utgangspunktet.

Sånn ellers så trenger du å begynne å møte opp på engelsktimene dine. Det skrives "isn't it".

det har vært sommerferie i 2månder nå..

SITAT(jesuslol @ 15.08.06, 15.50) 19792
det har vært sommerferie i 2månder nå..
[/b]

Ett tips, ikke sov i norsktimene heller.

Har nå testet ut, saint's row, dead rising og N3 på marketspace. Saint's row vet jeg ikke helt, grafikken var fin nok, men karakterene ser så dumme ut, hovedpersonens bukse irriterte meg grenseløst, ser ut som han har bæsjet på seg, og det er rimelig tung bæsj også. Fysikken var flott, når man sprenger biler er eksplosjonen rimelig imponerende.. Dead Rising var fantastisk artig. Makan til underholdene, en grei måte å nøytralisere zombier er å stappe et legohode på hodet deres, så plage de litt med et plastiksverd eller vannpistol:D Iført barneklær:D

Det var også artig å kutte litt med katana.

N3 syntes jeg var kjedlig og lite givende, selvom antall fiender på skjermen var imponerende.

Lodin

Der Waaaah
Så jeg var virkelig den eneste som ikke hadde noen andre forventninger av NNN enn at det ville bli en middelmådig Dynasty Warriors klone med lekre kuttescener? :hæ:

Isåfall forventet du for mye. Spillet har ikke engang lekre kuttescener. Man masher vilt på knappene og ser noen fænsy blå ringer komme fra sverda. Etter en stund har folk dødd, da kommer det nye.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Maximum @ 15.08.06, 19.09) 19821
Saint's row vet jeg ikke helt, grafikken var fin nok, men karakterene ser så dumme ut, hovedpersonens bukse irriterte meg grenseløst, ser ut som han har bæsjet på seg, og det er rimelig tung bæsj også.
[/b]
Er vel meninga at du skal lage fyren din sånn du vil ha ham. Har ikke prøvd å gjøre noe med ham selv, så jeg har også løpt i bæsjebuksene.

Det går an å skifte klær, ja. Stakk til en klesbutikk i demoen og skiftet klær. Ikke at det gjorde at karakteren min så noe bedre ut, men det går an iallfall.

SHDR

Gullmedlem
SITAT(Mongis @ 15.08.06, 22.41) 19861
Too Human blir enda mer forsinket/utsatt? I følge 1UP legger Silicon Knights Unreal Engine 3 motoren på hyllen, siden de ikke oppnår målene de har for spillet. Synd, for de nyeste skjermbildene ser knall ut synes nå jeg.
[/b]
Tror nok det spillet fikk en hederlig utsettelse etter grisejulinga det fikk fra en samlet spillpresse på E3. At de dumper motoren kan jo tyde på at de har gjort enormt jævlig dårlig prosjektplanlegging, og det er jo betimelig for et spill som har eksistert i prototype siden PSX-en var hett jern. Dennis Dyack kommer til å få juling på Qt3 nå, jah ... ^_^ Og synes du virkelig spillet ser bra ut? Art directionen er jo så generisk og silver-age-superhelt-tegneserie at det svir. Det er kanskje teknisk kompetent, men animasjonen så temmelig neger ut i de videoene jeg har sett. Stakkato og livløs. Mekanisk, kort sagt. Det holder lite med avanserte modeller som beveger seg som kjøleskap.

Jeg forholder meg ekstremt skeptisk inntil videre.

Status
Stengt for ytterligere svar.