Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Og jeg får lyst til å kjøpe 360 bare for . Bare synd at Burger King aldri kommer til å lansere det her. :grine:
 
Fant noe litt artig, en video fra et XNA-spill, nærmere bestemt XNA Racer.

Det som er imponerende er at det er kodet av en person på bare 4 uker(!) med XNA. Andre stikkord er 60 FPS, HDR, 4xAA og 720p. Det kan også kjøres i 1080p, men da med 30 FPS og 2xAA.
 
SITAT(Mongis @ 09.11.06, 23.49) 33888
Fant noe litt artig, en video fra et XNA-spill, nærmere bestemt XNA Racer.

Det som er imponerende er at det er kodet av en person på bare 4 uker(!) med XNA. Andre stikkord er 60 FPS, HDR, 4xAA og 720p. Det kan også kjøres i 1080p, men da med 30 FPS og 2xAA.
[/b]


Vil spillet kunne lasted ned via Xbox LIVE arcdade, eller må man ha sånn XNA abboment for å få tilgang til det ? :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Man må abonnere på XNA for å kunne laste ned og spille XNA-spill på 360, ja.
 
Men de nevnte også at det kanskje skulle være mulig å dele spillene sine med folk på vennelisten sin, da.
 
Noen som vet om en norsk nettside jeg kan kjøpe en optisk kabel på cirka 3m til en billig penge? Den Monster-kabelen til 450kr er for dyr.
 
I følge EGM, blir følgende spill snart en del av Platinum-sortimentet:

Ghost Recon: Adwanced Warfighter
Dead Or Alive 4
King Kong
Battlefield 2: Modern Combat
Elder Scrolls Oblivion
Table Tennis
Tomb Raider Legend

Husker ikke prisen på Platinumspill, men er vel rundt 249, 299 eller noe slikt.
 
Herlig, kunne tenkt meg noen av de titlene. GRAW utelukker jeg nå som Gears of War og Rainbow Six: Vegas er ute, for skyting blir ikke det samme etter de spilla. King Kong, TR: L og BF2: MC skal jeg ha. ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hmmm, kanskje på tide å gi Oblivion en sjans, spesielt nå som ekstrapakka er ute på Marketplace og greier. Sa EGM noe om når de forventa å se dem i hyllene, Mongis? Hvis det var f.eks før jul hadde jo det bare vært topp. :)

Revan: Ja, du kommer helt sikkert til å kjøpe alle sammen, du. :) Mhm. Jeg tror deg jeg.
 
Fuck yeah, når jeg får to spill til prisen av ett? You bettcha. Men uansett, har ikke du Oblivion fra før? Eller har du bare ikke begynt enda?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Men er ikke Playx sånn snuskete drittside som laster på deg 200 spenn i fraktkostnader og slikt også?

Revan: Nei, aldri kjøpt det selv.
 
Ah, da må jeg ha misforstått bigtime. Jaja, hvis du kjøper det, så kan vi chatte mens vi spiller. Det hadde vært koselig. :)

Og forresten, kjøpte jeg ikke Double Agent, som jeg ville ha? Kjøpte jeg ikke Gears of War, som jeg ville ha? Kjøpte jeg ikke 360 for Oblivion, som jeg ville ha? Dead Rising droppet jeg, fordi jeg mistet interessen. Test Drive: U droppet jeg fordi det ikke virker som om noen fra SG kjører rundt på Live, og dessuten liker jeg ikke kjørespill sååå godt. RSV vil jeg ha, det skal jeg kjøpe Vent og se. ^^
 
Sulky: tok nettopp et søk på PlayX, og det var kun Tomb Raider og DoA 4 som kostet 199(av listen jeg postet), så og si alle er litt feil.

Nicholas nei, vet ikke når de kommer. Regner med det tar litt tid før de kommer til Europa.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
PlayX har Perfect Dark Zero til 99,- også. De lave prisene er nok bare et litt desperat forsøk i å komme ordentlig inn på markedet, men vi kan jo nyte det så lenge det varer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.