Xbox 360, HDMI og 120GB harddisk. Norske priser bekreftet.

De mister man ikke om man bruker minnekort, right?
 

K999

Keystone State Of Mind
Så hvor får man kjøpt transfer cable? Hvis jeg skal kjøpe meg en elite, så skal jeg vel faen meg ha det meste fra HDDen min.
 
SITAT(K999 @ 30.08.07, 00.26) 79785
Så hvor får man kjøpt transfer cable? Hvis jeg skal kjøpe meg en elite, så skal jeg vel faen meg ha det meste fra HDDen min.
[/b]
Den følger med hvis du kjøper bare HDD-en, hvis du kjøper Elite må du ta kontakt med Microsoft og få tilsendt en. Gratis.
 

Kilik

Lokal moderator
SITAT
* October 9: The Xbox 360 Pro package will come with Forza 2 and Marvel Ultimate Alliance as pack-ins. The games will be in one case, similar to the Sega GT 2002/Jet Grind Radio Future combo disc that was packed-in with the original Xbox for a time, but in this case each game will come on its own DVD.

* October 23: The Elite will get the same package. No price drops on either system, you just get two free games with it.

* New Xbox Core Sku "at the end of October" that will include a new version of the system with an HDMI port, wireless controller, 256MB memory card, and five arcade games on a physical disc. The games will be Boom-Boom Rocket, Pac-man, Uno, Feeding Frenzy, and Luxor 2. This package is expected to retail for the normal Core price of $279.99.
[/b]


Ikke offisielt bekreftet, men rapporteres fra flere ulike kilder i dag. Flere av pakkene er allerede tilgjengelig på Best Buys hjemmeside. Ganske logisk at slike tilbud kommer like etter Halo 3-hypen også.

ArsTechnica
New 360 Bundles for Christmas

Premium med HDMI og to relativt gode spill til 2500-3000 kroner sier jeg ikke nei til...
 
Da er jeg offisielt på feil side av statestikken. Maskinen min fikk seg en aldri så liten RRoD opplevelse igår.

Microsooooft :argh: !"#¤!"%¤¤%

Venter DHL på døra her en eller annen dag etter helgen. Og ny Halo 3 kopi kommer i posten innen 2 uker, relativt fornøyd med servicen... sålangt.

Med litt flaks får jeg ny maskin med HDMI.
Time will tell.
 

Kilik

Lokal moderator
Juletilbud på Xbox 360.

Premium med Forza 2 og Viva Pinata til ca. 2900 kroner fra 2.november. Dessverre for oss nordmenn er det ikke HDMI-utgang på samlepakkene som selges foreløpig.
Antar dette betyr at her i Norge/Europa har MS og butikkene et lager med ikke-HDMI konsoller som de er nødt å selge ut før de tilbyr HDMI for fullt.