Xbox 360, HDMI og 120GB harddisk. Norske priser bekreftet.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#81
Skal ikke Premium fases ut av markedet og etter hvert gå ut av produksjon?
 

Kilik

Lokal moderator
#82
Ser ut til at Core forsvinner først, men ingenting er bekreftet fra MS.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#83
Vil det da begynne å komme spill som krever harddisk, mon tro? Eller vil man fortsatt måtte passe på å ikke behandle Core-eierne urettferdig?
 
#84
Det er allerede kommet spill som krever harddisk. Final Fantasy XI krever i hvert fall det. I tillegg så har Microsoft sagt at MMO-spill kan få lov til å kreve harddisk, men at de potensielle kjøpere av spillet selvsagt vil bli mindre siden ikke alle har harddisk. Core-utgaven ser også ut til å fases ut (i hvert fall noen av de større forhandlerene har sluttet å føre den). Så det ser ut som om enkelte spill kommer til å kreve harddisk i fremtiden, ja.
 

Kilik

Lokal moderator
#85
Age of Conan er nok blant dem. Ryktes også at GTA IV vil kreve harddisk.

Har hørt at Core-versjonen har stått for under 10% av X360-salget, så nå som Elite er på markedet er det naturlig for forhandlere å kutte ut den dårligst selgende versjonen.
 

Kilik

Lokal moderator
#86
Norske priser bekreftet. Prisene er gjeldende fra fredag:

Xbox 360 Core: kr. 2395,-
Xbox 360 Premium: kr. 2995,-
Xbox 360 Elite: kr. 3995,-
120 GB-harddisk: kr. 1599,-

De fleste butikker legger seg nok noen hundrelapper under veiledene pris. Som nevnt selger Elkjøp allerede Premium til 2495,-, mens Lefdal selger Core til 1995,-. Man kan vel derfor regne 3495,- som sannsynlig tilbudspris på Elite.

Gamer.no.
 

K999

Keystone State Of Mind
#87
Jeg kunne tenkt meg "The Red rings of death" på min box nå, siden min xbox har aldri hatt problemer, og Premium-versjonen får også HDMI nå. *HÅPE*
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#88
Vet man forresten konkret når det skjer? Altså når jeg kan kjøpe en Premium med HDMI?
 

Kilik

Lokal moderator
#89
De er allerede på markedet i USA, men det vil nok ta noen uker før de dukker opp her. Butikker vil kvitte seg med den gamle versjonen først.

Slik ser man forresten forskjell på pakken, så man får med seg rett type hjem:



HDMI-kabel er selvsagt med i pakken.
 

K999

Keystone State Of Mind
#90
Men når de først var i gang og ga maskinen en HDMI utgang, så kunne de godt slengt inn et trådløst nettverks kort.
 

Kilik

Lokal moderator
#91
Skal være enig der ja. Lever ikke helt opp til 31337-navnet.
 

K999

Keystone State Of Mind
#93
Nilo: Jeg kan jo forøvrig nøye meg med min laptop til 5k, som kjører Half Life 2, bedre enn hva PS3en kjører RS: Vegas. Og erhm, Half Life 2 er mye kulere også. Hmm merkelig det at jeg betalte mindre for min maskin, har tilgang til spill fra tidlig 90-tallet, og kan spille opp til helt nye spill tidlig 2006.
 
#94
Nilo: Jeg kan jo forøvrig nøye meg med min laptop til 5k, som kjører Half Life 2, bedre enn hva PS3en kjører RS: Vegas. Og erhm, Half Life 2 er mye kulere også. Hmm merkelig det at jeg betalte mindre for min maskin, har tilgang til spill fra tidlig 90-tallet, og kan spille opp til helt nye spill tidlig 2006.
[/b]
K666: Hvem snakket om din pc? Her er vi, 5-6 utrolig deilige homser som diskuterer konsoller, så kommer du inn med den 5cm lange penisforlengern din.
 

K999

Keystone State Of Mind
#95
Jeg bare sier at hvis du skal komme med den derre "PS3 er så kraftig asså" så kommer jeg med den ultimate forklaringen at PC vinner uansett.
 
#96
Oi! Du kan spille et gammelt spill på laptopen din! PS3 suger! Det har du nå bevist! Jeg må nesten selge PS3-en min og kjøpe en billig laptop altså! Fuck yeah!
 
#98
Stående applaus til deg!

Jeg kjøpte forøvrig ps3 idag fordi xbox er det værste skrapet av en maskin som noen gang har blitt utgitt, det samme går til kundeservicen også, jeg kan bare ikke få understreket det nok.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
"In the K999 Army, it takes more courage to retreat than to advance!"